Kan ikke logge på com ????

  • Hej , jeg har et problem med min stationære .
    når jeg har indtastet kode og det i den der boks hvor man logger på og trykker ok,
    skriver den : " Logger af . gemmer instillinger . " eller sådan noget. nogen der ved hvad det evt. skyldes og hvad der kan gøres ?

  • det der er desværre ikke nok til at vi kan vide noget som helst.....prøv at starte op i safe mode istedet...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • trykker f8 som en gal lige efter bios screen er væk og den skal til at starte windows.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GiZzZa
    haha fragman.. klasse... :clap:


    L4asse: Kan du ikke uddybe dig lidt mere? Fatter sådan set ikke hvad du skriver. :D


    Det jeg tror han mener er at når han indtaster hans login info, og logger ind så slukker pc'en istedet for at logge ind. Ret komisk faktisk, har aldrig hørt om sådan et problem før :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Det jeg tror han mener er at når han indtaster hans login info, og logger ind så slukker pc'en istedet for at logge ind. Ret komisk faktisk, har aldrig hørt om sådan et problem før :crazyeyes:


    hehe netop derfor jeg spurgte da jeg aldrig har hørt om lignende fejl men finno så fattede jeg den rigtig i første omgang . :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GiZzZa
    haha fragman.. klasse... :clap:


    L4asse: Kan du ikke uddybe dig lidt mere? Fatter sådan set ikke hvad du skriver. :D



    når jeg skriver navn og password og det og trykker log ind , kommer min baggrund frem og der kommer den der lille boks som der plejer . så pludselig kommer man tilbage til den der skærm hvor man skal logge ind . har prøvet at logge ind i fejlsikret tilstand men der kommer den også tilbage til der hvor man logger ind .

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af L4sse-m



    når jeg skriver navn og password og det og trykker log ind , kommer min baggrund frem og der kommer den der lille boks som der plejer . så pludselig kommer man tilbage til den der skærm hvor man skal logge ind . har prøvet at logge ind i fejlsikret tilstand men der kommer den også tilbage til der hvor man logger ind .


    Jeg må indrømme at jeg aldrig har tidligere været for dette eller hørt noget lignende. :rolleyes: