hjælp til valg af mus

  • da jeg har været så heldig at komme i nærheden af lidt penge og stadig går rindt med en lorte mus til 100 kr men ellers har masser steelseries udstyr ville det være dejligt at få mig en ny (og meget mere præcis) mus.
    da jeg er på efterskole skla musen enten være med tråd eller også skal der være en måde at lade den op på uden og tage en stor reciever med hver gang jeg skal spille altså have både en lader og en reciever har kigget lidt på steelseries men syntes ikke de ligger godt i hånden har kigget lidt på logitech mx revolution men ved ikke om den opfylder mine batterikrav??


    penge er ikke et problem generalt men den skal helst ikke over 800,- dette må dog godt overskrides lidt hvis det er nødvendigt og må meget gerne være langt under
    samtidig bryder jeg mig ikke om razer eller g5-9 skal gerne have plads til tommelfingeren da både tommel- og lillefingeren kommer i klemme i dem.


    EDIT


    på de forslag kommer specielt lillefingeren i klemme mellem mus og bord/måtte.
    hvis i kigger på logitech mx 1000 er der lavet et likke "hak" udad til at lægge lillefingeren på.
    overvejer lidt en mx revolution men ved stadig ikke helt hvordan det er med lader osv er blevet mere åben over for forslag til trådløs mus. batteriet skal bare holde mega lang tid.


    EDIT


    tror valget står mellem en microsoft sidewinder eller mx revolution hva syntes i??


    EDIT


    har købt en sidewinder=) kan klart anbefales da den ikke kæver meget tilvænning

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AndemanDK
    da jeg har været så heldig at komme i nærheden af lidt penge og stadig går rindt med en lorte mus til 100 kr men ellers har masser steelseries udstyr ville det være dejligt at få mig en ny (og meget mere præcis) mus.
    da jeg er på efterskole skla musen enten være med tråd eller også skal der være en måde at lade den op på uden og tage en stor reciever med hver gang jeg skal spille altså have både en lader og en reciever har kigget lidt på steelseries men syntes ikke de ligger godt i hånden har kigget lidt på logitech mx revolution men ved ikke om den opfylder mine batterikrav??


    penge er ikke et problem generalt men den skal helst ikke over 800,- dette må dog godt overskrides lidt hvis det er nødvendigt og må meget gerne være langt under
    samtidig bryder jeg mig ikke om razer eller g5-9 skal gerne have plads til tommelfingeren da både tommel- og lillefingeren kommer i klemme i dem.


    har du kigget på de nye Razer??
    Deathadder og den nye, kan ikke huske navnet.. men de er ligesom MS musne :)
    de er lækre og der er masser af plads

  • Jeg ville kigge lidt på Razer / Microsoft Habu meget god mus, dog har jeg lige oplevet at den ikke lige ville som jeg ville, men den har da holdt okay indtil nu... ved dog ikke lige om det bare mig der har fået en skrammel model, eller det bare lige var et enkelt tilfælde... :D

  • elsker habu..pasformen er bedre en d razer, men den har razers teknik indvendigt....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    elsker habu..pasformen er bedre en d razer, men den har razers teknik indvendigt....



    nu har jeg ikke set i dem begge ligge ved siden af hinanden, men så vidt jeg kan se så er deatadder det samme og den nye også det samme design..

  • Logitech MX518 :9xo


    Har den selv og er total iorden mus med tråd der ligger rigtig godt i hånden :D Samme form som MX500

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog



    nu har jeg ikke set i dem begge ligge ved siden af hinanden, men så vidt jeg kan se så er deatadder det samme og den nye også det samme design..


    Deathadder er bestemt ikke det samme... :D


    Den ligger dårligt i hånden hos mig sammenlignet med Habu, derudover så læser den alt for godt... og med det mener jeg at når jeg løjter den fra måtten få læser den stadig selvom den er over 4cm i luften :crazyeyes: Efter min mening er den ubrugelig så den blev smidt med gratis i købet da jeg solgte min comp. :D

  • Så må du jo bare holde op med at løfte musen ;), der findes da heller ikke noget der er mere iriterrende end folk der konstant sider og hamre deres mus ned i bordet.

  • Køb en G5:P eller den nye G9. har dog ikk erfaring med G9. Jeg ved ihvertfald at man holder utroligt godt på en G5 og at den er præsis. Synes dog ikke du skal købe en g7. Den bliver utrolig fedtet. En af mine venner kunne næsten løfte den op uden at holde fast i den:)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    Så må du jo bare holde op med at løfte musen ;), der findes da heller ikke noget der er mere iriterrende end folk der konstant sider og hamre deres mus ned i bordet.


    Hvor stor musemåtte vil du købe så den skal da så min. være 2x2m jeg har pt. en Qpad CT 4MM og der bliver jeg nødt til at løft musen ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Hvor stor musemåtte vil du købe så den skal da så min. være 2x2m jeg har pt. en Qpad CT 4MM og der bliver jeg nødt til at løft musen ;)


    Sæt din mouse sin op ;) selv kan jeg ihvertfald nøjes med størelsen på et cd-cover.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k


    Sæt din mouse sin op ;) selv kan jeg ihvertfald nøjes med størelsen på et cd-cover.


    jeg spiller en hel del Cs i diverse leagues etc. og low sense ftw jeg blev nødt til at kassere min Steelpad S&S selvom jeg foretrak den over Qpad'en af den simple grund at jeg blev ved med at kører ud over kanten på den... :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    jeg spiller en hel del Cs i diverse leagues etc. og low sense ftw jeg blev nødt til at kassere min Steelpad S&S selvom jeg foretrak den over Qpad'en af den simple grund at jeg blev ved med at kører ud over kanten på den... :crazyeyes:


    Derfor kan du da sagtens kører med høj sens alligevel ;) men det er jo selfølgelig en smagssag.