Væske i bærbar/nyt tastatur

  • Ja det skete igen :P


    Men nu virker disse taster ikke



    m,.-æø


    Ca disse, og kan ikke få dem til at virke
    så skal jeg have nyt tastatur i den?
    det virker self stadigvæk bare tastatur der ikke virker
    Og kan det betale sig at skifte tastatur?
    Og hvor kan man købe tastatur det er en AMILO pa1510
    fujitsu siemens?

  • Har du haft tasterne af og prøvet at gøre rent under dem på en måde?

    A64 3200+, 1,5TB Storage, X800XT, Dell Ultrasharp 2408WFP.
    Macbook Pro: Core 2 Duo 2,2 gHz, 2GB Ram, 8600gt osv.



  • op

  • Hvis det var mig, så ville jeg melde det til forsikringen. Faktisk alle selvskaber dækker korslutningsskader i pcer, og det er enda uden selvrisiko. Os derfor jeg uden en tanke stadig har vandkøling i min pc. Tro mig, det er dækket, har selv prøvet det.
    Men tjek lige din police, for er næsten 100 på det er dækket i din også. Her mener jeg en standard Indbo forsikring.


    Du kan selv læse det her under eksempler: http://www.tryg.dk/netinsuranc…jlUheldsforsikringDaekker


    Er den helt død og er den under 2 år gammel så dækket de den 100% af købsværdien. Så du kan få pengene tilbage eller en ny.
    Ellers udretter de bare skaden.


    Men HVIS nu at hunden kom til at skubbe til den spand med vand som du lige brugt til at vaske gulve med, og den så ramte din bærbar. Ja så skal du have en helt ny. Men hvad er lige oddsne for det sker. :$

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

    Rettet en gang, sidst af SShadowS ().

  • Jeg har lavet nogenlunde samme stunt. Bortset fra at næsten ingen af mine taster virker. Jeg lavede selvfølgelig en nødslukning af computeren da det skete og nu starter den op i bootskærmen og jeg kan ikke komme videre. Jeg har aldrig prøvet at skille en bærbar ad så er lidt i tvivl om hvordan jeg får tastaturet af. Det er en HP Pav 8285EA. Håber der er nogen der kan give et hint.