BSOD problem

  • normalt er BSOD ikke et problem for mig..
    det er det nu blevet..


    STOP: 0x000000F4


    det eneste jeg har fundet som jeg "tror" på kan virker er dette: http://support.microsoft.com/d…aspx?scid=kb;en-us;330100


    men jeg har altså kun 1 SATA disk i nu. før havde jeg både ide (slave) og Sata master, nu har jeg prøvet begge sata porte og samme bsod.


    der er intet lavet ved den. den er begyndt på det for et par uger siden hvor den bare gjorde det da den ikke lavede noget i 20 mins tid. men nu gør den det lige så snart jeg starter op, jeg har været så langt inde i windows at den finder USB interface, og vil åbenbart installere den (selvom den virker) og så går den BSOD før den er færdig med den driver installation, jeg har så prøvet Fejlsikret, virker heller ikke.


    jeg er ved at gå helt i spåner og jeg kan ikke miste det jeg har på computeren, det ville være en katastrofe !!!!
    dog tror jeg også kun det er windowsen der er fucked, men hva delen skal jeg gøre når jeg kun har en partition og et drev i, det andet IDE drev ligger der også vigtige ting på, som jeg ikke kan ligge andre steder :(

  • Der står jo at du måske også skal prøve et andet kable til din HDD - Kan være at dine satakabler er døde - Det gav mig store problemer for et årstid sidenb X(


    Eller også kan du få brændt noget HDD-dianogstic tools ned på en CD også se om det er din HDD der er er død.

    E8200 2.66@3.92 | GA-P35-DS3 F13 | G.Skill PC8000 @ 5-5-5-15 588MHz | 9800GTX+

  • har prøvet med andet kabel men nu har jeg fået en anden fejl også: Stop 0x0000007B


    så nu skifter den.. så mon ikke det er min windows der er død.. men de siger jeg skal lave en chkd /r hvordan gør jeg det når min windows cd ikke kan findes. anden måde jeg kan få en recovery console frem.. for hver gang ender i windows går det galt.



    nu fandt jeg ud af at få MS-Dos frem, men den kan ikke finde min sata disk. så jeg bliver åbenbart nød til at vente til jeg finder min XP cd frem. tror dog den ligger hos de gamle så det må blive efter jul.. frustrende.