Nu bliver det jo spændende med laptops!

  • Hmm er der noget vildt i det?? Synes sgu ikke boostet er så vanvittigt...
    Glæder mig dog til den dag de kombinere sådan en bandit med et geforce 8800m series :D Så sker der nok noget !

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream
    Hmm er der noget vildt i det?? Synes sgu ikke boostet er så vanvittigt...
    Glæder mig dog til den dag de kombinere sådan en bandit med et geforce 8800m series :D Så sker der nok noget !


    det er jo rent faktisk muligt ;)


    Det er jo klart bedre end nogen anden processor du kan få pt!
    Zepto smider efter Jul en Penryn X9000 til 9500, som får extreme til at ligne vand ;)
    Bygget på Santa Rosa Refresh

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum


    det er jo rent faktisk muligt ;)


    Det er jo klart bedre end nogen anden processor du kan få pt!
    Zepto smider efter Jul en Penryn X9000 til 9500, som får extreme til at ligne vand ;)
    Bygget på Santa Rosa Refresh


    Heh ja ved jeg godt.... ;) Derfor jeg skrev det... Det jeg mente var at jeg glædede mig til at et sådan maskineri rent faktisk kan købes til en nogenlunde fornuftig pris... Jeg må da indrømme at jeg synes jeg har gjort et kanon godt køb med min 6224w til 7.000 kr. Det eneste minus er gaming performance.. Vil man virkelig game igennem så er det jo en stationær man skal ha'... Men jeg render bare tit rundt alle mulige steder så det er meget rart med en kombi løsning... ;)

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream


    Heh ja ved jeg godt.... ;) Derfor jeg skrev det... Det jeg mente var at jeg glædede mig til at et sådan maskineri rent faktisk kan købes til en nogenlunde fornuftig pris... Jeg må da indrømme at jeg synes jeg har gjort et kanon godt køb med min 6224w til 7.000 kr. Det eneste minus er gaming performance.. Vil man virkelig game igennem så er det jo en stationær man skal ha'... Men jeg render bare tit rundt alle mulige steder så det er meget rart med en kombi løsning... ;)


    Jeg afvikler fint spil på mine maskiner - Lenovo T61P og Novabook Ignition, men ja, så snakker vi ikkke max high settings

  • jaja så kan den afvikle et batteri på 10 min. ....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.