PS3 skærm

  • Hi


    en ven har anskaffet sig en PS3, og jeg siger så til ham at så længe han stadigvæk køre med standart opløsning (CRT skærm) er billede kvaliteten ikke bedre ind på en PS2


    han spørger så om man kan bruge en PC skærm (neovo X-19) 1024x1280


    hvilket jeg ikke er sikker på ?, men man kan vel køre med DVI>HDMI eller
    og hvis hvad så med lyden - kan man sætte headphones i en PS3 ?


    - skal sq lige prøve hans PS3 bluetooth pad på min PC :) , bruger i forvejen bluetooth mus og har så en sender



    cheers

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    Han skal vel havde fat i et 1080p HD tv, det skulle vel meget gerne smækkes op i 1920x1080..


    Yup det ser helt kanon lækkert ud, men koster jo os knapper :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Yup det ser helt kanon lækkert ud, men koster jo os knapper :)


    Men har man tænkt sig at kører 1280x1024 på en TFT skærm kunne man jo lige så godt vælge at købe en PS2.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BUGz
    c-k: kommer de nye spil også til PS2 ?


    Ingen idé er selv mere til xbox, syntes prisen og spil titlerne til ps3 er en smule skuffende. Men kunne da godt forstille mig de også kommer til ps2.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BUGz
    c-k: kommer de nye spil også til PS2 ?


    hehe ;)


    Billedet vil stadig være skidt. Den store grafiske fordel ved PS3 ligger i at man benytter et HD-ready tv.


    Hvis han kan li' Hitachi, så ville jeg vælge Hitachi L42V651 (lcd) eller Hitachi 42HDS52 (plasma).

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bukke^


    Hvis han kan li' Hitachi, så ville jeg vælge Hitachi L42V651 (lcd) eller Hitachi 42HDS52 (plasma).


    hvorfor ? pioneer og panasonic er jo klart de beste plasma skærme



    men i ved ikke om med PC skærm til PS3 ?


  • Det er så en smagssag. Jeg hælder mere til Hitachi.

  • Da spillene ikke er udviklet til FullHD, så er der egentlig ingen idé i at købe sådan en skærm... Og de siges jo også at det normale menneske øje ikke kan se forskel på 1080p og 720p på ½ meters afstand, eller sådan noget... Så jeg ville da nok bare finde en 32" eller sådan noget lign... Ved godt at det stadig koster en del penge, men hvis man vil være med i det nyeste nye så koster det jo lidt...


    En 32" LCD skærm kan vel efterhånden fås for 5.000-6.000


    Jeg tror nemlig ikke han vil få noget godt ud af at sætte den til sin PC skærm

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • han køber en samsung 37" FULL-HD skærm i Metro for 7000.- imorgen


    så ska der sq games noget tiger :clap:




    vedr. beste skærm og full hd


    så kan jeg med professonale AV folks (av-precision.dk/AV-Messe) samtykke med sikkerhed sige at Pioneer LX508D er den absolut beste skæm man til dags dato kan købe for penge (42.000.-/33.000.-) danmark/england her efter kommer resten af Pios skærme, dem med kun 720p er også bedre ind alle andre 1080p mærker, og mærke NR.2 panasonic


    og at der på en kalibreret (2.500.-) Pio skærm ingen tvivel er mellem 1080p og 720p


    har selv set 2 kalibreret 52" Pio drenge ved siden af hinanden - LX508D (1080p) Vs. 508XD (720) KT Radio





    cheers


  • men til de priser, hvor interessante er de så...folk vil nok nærmere vide hvilken skærm de får mest for pengene ved at købe......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    men til de priser, hvor interessante er de så...folk vil nok nærmere vide hvilken skærm de får mest for pengene ved at købe......


    Panasonic plasma - best value 4 the buck

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BUGz


    Panasonic plasma - best value 4 the buck


    Kommer jo an på om folk er interesseret i et plasma eller LCD tv ;) og med TV'er er det også meget en smagssag, især farverne er vidt forskellige fra tv til tv.