Anbefal god støjsvag køler til Q6600

  • Ja som topic siger, skal ha fundet ud af hvilke kølere der kan anbefales til at køle en Q6600 godt (som ska OC'es, men nok ikk så meget V ændring)


    Har tidligere samlet systemer med zalman blomsterne og senest CNP9700 eller hva den hedder...den store runde turbine lignende satan.


    Men overvejede om man sku "prøve noget andet" så kom med et god bud :) Prisen skal ikke være al for høj, vi snakker maks en 350kr vil jeg tro.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg har en NorthQ NQ-3340WLA liggende som jeg ikke bruger mere?


    Den har holdt min Q6600 @ 3600Mhz på 61C load med en Noctua 800Rpm blæser :)


    Ganske lækker køler, med super nem montering

  • Cool, har set den på tweak og endda oversat testen hehe...


    Venter self på flere bud på kølere, men rent hypotetisk hva sku du så ha for køleren? Evt. med blæseren der.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Cool, har set den på tweak og endda oversat testen hehe...


    Venter self på flere bud på kølere, men rent hypotetisk hva sku du så ha for køleren? Evt. med blæseren der.


    Min Noctua blæser får du desværre ikke fingrene i - Den fungere som den ene indsugningsfan, men den originale medfølger - Ubrugt.


    Men noget i stil med 220,- pp? :9xo

  • Hehe fair nok. Skal da li noterer mig det, så må vi se om det bliver den jeg ska ha fat i ;) Men fortsat leder jeg efter flere bud :)


    EDIT: Hvordan var støjen med std. blæseren= ?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Hehe fair nok. Skal da li noterer mig det, så må vi se om det bliver den jeg ska ha fat i ;) Men fortsat leder jeg efter flere bud :)


    EDIT: Hvordan var støjen med std. blæseren= ?


    Som skrevet er den originale ubrugt :)


    Men kunne da ikke forestille mig andet end at den er low-noise ved lav rpm - Der er sådan en fan-dims med til montering i en PCI bracket :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat


    Gad ikke - Kan ikke lide blæsere med lys i ^^


    Haha nej det så heller ikke lige min kop te, men skidtet bliver alligevel gemt væk i et kabinet, er ikk til det med ruder og al det lys gejl mere :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Haha nej det så heller ikke lige min kop te, men skidtet bliver alligevel gemt væk i et kabinet, er ikk til det med ruder og al det lys gejl mere :)


    Ditto! Men jeg ville vide den var der - Mere end rigeligt :P


    Mit HW skal arbejde i blinde - Sådan er det! :D


    *Edit* Der var sq lige et stavekiks

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Arr det vel egentlig ikk et krav....hm....jeg tænker over det :crazyeyes:


    700,- inkl. porto for begge dele..


    Nå, nu vil jeg fandme game! Glor forbi igen senere :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Det så iorden :)


    Men speaking of bundkort...hvorfor opgraderer du til X38?


    Fordi jeg trænger til at bruge nogen penge :))


    Well, ej.. Vil have fuld båndbredde på begge gfx, og så er det jo lidt entusiasme - Man vil vel gerne være oppe i klassen hele tiden :)


    Så det er egentlig kun derfor :)

  • Ok har læst lidt rundt omkring og det ser ikk ud til at forskellen kommer til at betyde noget for mig.
    Hva siger du til li at add'e min msn så ka vi li snak der istedet for at fylde tråden hehe :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2