OCZ Powerstream 520W

  • Hey guys!


    Købte denne strømforsyning for omkring 2 år siden, havde den monteret i mit gamle kabinet og den kørte fint, lige indtil en dag hvor der ikke skete en skid når man tændte computeren. Satte min gamle strømforsyning i og det hele kørte igen. Fik den desværre ikke sendt til RMA. og aner ikke hvor kvitteringen er blevet af, kan selvfølgelig ikke huske hvor jeg købte den. Her forleden dag, prøvede jeg at sætte den i mit system da jeg fik nyt GFX, men den vil stadig ikke en skid. Man kan høre, når man sætter strøm til dan, at den ligesom klikker lidt, i stil med når man har en radiator som larmer, bare ikke særligt kraftigt. Noge som har en ide til hvad der kan være galt? Lidt surt at have et stykke hardware til at ligge som ikke kan en skid, den var jo ikke ligefrem billig i sin tid.


    På forhånd takker!!!

  • Skriv til OCZ, har aldrig haft brug for kvit når jeg skulle rma'e noget af deres.. Gå evt. ind på deres support forum..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Hvis du bruger deres forum og du med deres hjælp ikke kan finde en løsning plejer man bare at skulle sende den til belgien, så sender de en ny tilbage når den er modtaget ( du får så nok ikke den samme da den ikke bliver lavet mere)..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg