Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 18. december 2007, 22:37

Hejsa , har tænkt mig at investere i en ny computer har fundet frem til denne her

NovaBook XLerator - Core 2 Duo T7500 2.2 GHz - 17" Gamer laptop
17" TFT XGAWU+ Glare Skærm - 1920 x 1200
Intel Core 2 Duo T7500 2.2 GHz
Intel Santa Rosa 965 chipset
Geforce 8700GT 512 MB RAM
4 GB DDR RAM 667 MHz
200 GB Harddisk 7200 RPM
1GB Intel Turbo Memory (Robson Modul)
DVD brænder DL
Fingeraftrykslæser, Bluetooth
10/100/1000 Mbit netkort
Intel Wireless 4965 N netkort
Indbygget Webcam 1.3 Mpixel
Microsoft Windows Vista home Premium (64-bit)

pris.16500

1)Er det en fremtidsikret computer eller ?

2) Er det fint nok det er DDR RAM Og ikk DDRII?

3) Kan jeg finde noget der er bedre til den pris

2

tirsdag, 18. december 2007, 22:43

Det er da helt sikkert en af de bedste bærbare på markedet pt, men du kan jo vente på at NovaBook Xlerator II kommer og så se om det muligvis var noget istedet, da det er et væsentligt bedre gfxkort. Og selvfølgelig nogle andre ting, men personligt syntes jeg at GPU'en har kæmpe betydning.

Edit: Det er DDR2.. Der laves ingen computere med DDR mere. Bare rolig.

Asus X71SL

PLAYSTATION 3

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Giallorossi" (18.12.2007, 22:44)

3

tirsdag, 18. december 2007, 22:44

Så du ville mene denne computer er fornuftig nok eller skal jeg vente ? ..

4

tirsdag, 18. december 2007, 22:45

Det tør jeg ikk svarer på.. Hvad er dit budget? Og jeg ved heller ikk hvor meget mere den koster end Xlerator.

Asus X71SL

PLAYSTATION 3

5

tirsdag, 18. december 2007, 22:46

Hvis du vil have en så dyr/kraftig maskine så vælg dog at samle en stationær istedet. Der er så mange flere valg og du vil få langt mere yddelse i forhold til.

6

onsdag, 19. december 2007, 07:00

1)Er det en fremtidsikret computer eller ?

2) Er det fint nok det er DDR RAM Og ikk DDRII?

3) Kan jeg finde noget der er bedre til den pris

Hej

Glem alt om fremtidssikring indenfor IT - det findes ikke. Men du er sikret et godt stykke frem, og især indenfor spil. Men snart ser vi quad core indenfor laptops også, så du kan adrig sikre dig her.

Det er DDRII RAM den bygges med ;)

Nej, der er pt ikke noget kraftigere på markedet end XLerator. Jo, måske, men så er de meget tæt på hinanden, og så skal du have AlienWare fra udlandet.

XLerator er testet på laptopworld.dk

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.