GA-P35-DQ6 + ram

  • ville lige høre om der er nogle som har erfaringer med GA-P35-DQ6 motherboard med 4 stk 2gb ramblokke på :)? (også gerne 4x1 gb blokke).. overvejer at anskaffe mig en bunke nye ram, men virker til at være en del problemer med understøttelse af mere end 4 ram på de fleste bundkort, or ofte også med mere end 3 bars

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af noxon
    De problemer hoere vist gamle AMD setups til, ikke et problem jeg har hoert noget til laenge.


    hvis det er tilfældet er det jo bare kanon :)
    har desværre ikke haft så meget tid for nylig til at kigge rundt som jeg gjorde tidligere. men kan bare huske at jeg så en del for nogle måneder siden. så ville lige være sikker før end jeg stod med nogle dejlige ram i hånden som ikke kunne bruges ordentlig

  • ved godt det er lidt overkill :). men har fundet et lækkert tilbud :), og ville i forvejen skille mig af med mine "gamle" ram og få lidt flere. vista bruger ca 750 mb uden brug af noget og kunne garenteret godt bruge lidt mere XD.
    bruger for eksempel 1.12 gb lige nu og har kun et par browservinduer og messenger åbent XD.
    og så ellers bare for at være sikker på at have noget føde til min quadcore processor når vi når lidt længere hen.
    altid dejligt at have god plads til loftet ved flere programmer/spil samtidig :)

  • Hvis du kører en virtuel PC så er det super med så meget ram som overhovedet muligt da du allokere XXX antal Mega/Giga til din virtuelle pc. Det betyder også at din egen maskine får minsket antallet af tilgængelige ram. Skulle du så få lyst til at spille så er der jo ingen grund til at lukke VPC'en ned hvis man har ram nok :)