Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 11. december 2007, 18:30

ville lige høre om der er nogle som har erfaringer med GA-P35-DQ6 motherboard med 4 stk 2gb ramblokke på :)? (også gerne 4x1 gb blokke).. overvejer at anskaffe mig en bunke nye ram, men virker til at være en del problemer med understøttelse af mere end 4 ram på de fleste bundkort, or ofte også med mere end 3 bars

2

tirsdag, 11. december 2007, 18:32

De problemer hoere vist gamle AMD setups til, ikke et problem jeg har hoert noget til laenge.

3

tirsdag, 11. december 2007, 18:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af noxon
De problemer hoere vist gamle AMD setups til, ikke et problem jeg har hoert noget til laenge.

hvis det er tilfældet er det jo bare kanon :)
har desværre ikke haft så meget tid for nylig til at kigge rundt som jeg gjorde tidligere. men kan bare huske at jeg så en del for nogle måneder siden. så ville lige være sikker før end jeg stod med nogle dejlige ram i hånden som ikke kunne bruges ordentlig

4

tirsdag, 11. december 2007, 20:07

hvad skal du bruge alle de ram til ?

jeg har aldrig set min "task manager" bruge mere ind 1.6G og det er når jeg trykker CTRL+ALT+DEL i call of duty 4

5

tirsdag, 11. december 2007, 20:19

ved godt det er lidt overkill :). men har fundet et lækkert tilbud :), og ville i forvejen skille mig af med mine "gamle" ram og få lidt flere. vista bruger ca 750 mb uden brug af noget og kunne garenteret godt bruge lidt mere XD.
bruger for eksempel 1.12 gb lige nu og har kun et par browservinduer og messenger åbent XD.
og så ellers bare for at være sikker på at have noget føde til min quadcore processor når vi når lidt længere hen.
altid dejligt at have god plads til loftet ved flere programmer/spil samtidig :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "silentk" (11.12.2007, 20:20)

6

onsdag, 12. december 2007, 13:29

Hvis du kører en virtuel PC så er det super med så meget ram som overhovedet muligt da du allokere XXX antal Mega/Giga til din virtuelle pc. Det betyder også at din egen maskine får minsket antallet af tilgængelige ram. Skulle du så få lyst til at spille så er der jo ingen grund til at lukke VPC'en ned hvis man har ram nok :)

7

onsdag, 12. december 2007, 18:46

you can never have too much ram XD

Seneste tests og artikler

0

Crucial Ballistix Tracer 1866 MHz DDR3

Crucial har meldt sig på banen
Læs Mere

0

SanDisk Extreme og Kingston USB 3.0 Media Reader

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Logitech K480 Bluetooth tastatur

Vi skal i dag tage et nærmere
Læs Mere

0

NZXT H440 - Special Edition

Du husker måske, da vi kiggede
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Telltale Games udvikler Minecraft Story Mode

Spilproducenten Telltale Games
Læs Mere

0

Nintendo arbejder på ny konsol

Nintendo er efter sigende på v
Læs Mere

0

Cadillac CT6 tager streaming bagspejl i brug

Sammen med kamera, der streame
Læs Mere

0

Samsung Galaxy S6 dukket op flere steder

Den nye Samsung Galaxy S6 er d
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.