Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Originally posted by cla
Jeg regner ikke med at købe det, regner i stedet med at købe et 9800pro når XT'erne kommer (håber nemli det hjælper lidt på prisen for et 9800pro ).
Lyder også mere fornuftigt medmindre man har for mange penge eller intet liv... *G*.... Men tror nu ikke at XT hjælper så meget på PRO-priserne da forskellen ikke er så stor...
Originally posted by cla
Jeg regner ikke med at købe det, regner i stedet med at købe et 9800pro når XT'erne kommer (håber nemli det hjælper lidt på prisen for et 9800pro ).
Lyder også mere fornuftigt medmindre man har for mange penge eller intet liv... *G*.... Men tror nu ikke at XT hjælper så meget på PRO-priserne da forskellen ikke er så stor...
Originally posted by cla
Man har jo lov at håbe
Jeps. Der hvor jeg dog tror der kommer skub i priserne er når R420 kommer ud. Så rasler det sgu nok ned.... Fint nok... .... Men det er jo først til marts eller oget i den retning...
Det varer normalt lang tid før jeg skifter gfx, og mit sidste spring var fra et tnt2 ultra til radeon 9800 pro, det vil nok ske lidt oftere i fremtiden.
Jeg skifter gfx hele tiden, så jeg venter bare på at der kommer lidt forskelligt på gaden, så man kan finde det der overclocker bedst. Så bliver den anden pc opgraderet til 9800PRO og det 9700PRO, der sidder i den bliver solgt.