HD Tune-sammenligning med hd spec??

  • Hey alle.
    Ville lige tjekke om min hd kører optimalt, da min computer nogle gange er meget langsom i windows, og i Fifa 08 fryser den ofte, hvor lyden hakker og man er nød til at genstarte...
    Brugte HD Tune til at teste min hd, og den kom med følgende: Transfer rate: min; 7.7 mb/sec - Max; 69.9 mb/sec - Average; 54,4 mb/sec. - Access Time; 14.3 Ms - Burst Rate; 68,2 Mb/sec - CPU Usage; 7.8%


    Og her er linket til min hd på samsungs hjemmeside..:http://www.samsung.com/au/prod…n.asp?page=Specifications Lever testen op til specifikationerne? Kan ikke helt hitte ud af hvad der er hvad, da tingene ikke hedder det samme.


    Håber I kan hjælpe...


    På forhånd tak.

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

    Rettet en gang, sidst af Renegade ().


  • en ting er sikkert ;) det er ikke harddisken som får Fifa 08 til at fryse... du skal derimod kigge bundkort, ram, cpu og strømforsyning igennem.


    Hvad angår harddisk specifikationer såvidt som jeg husker benher overstående programmer hele harddiskens overflade. dvs også den yderste del. accestime fra producentens side osv. er i mange tilfælde testet helt inderst på disken hvor hastigheden er stabil og hurtig.. ret mig hvis jeg tager fejl