1

torsdag, 6. december 2007, 22:34

Tror den ligger rigtigt, ellers så flyt den en eller anden :)

Jeg overvejer at ønske mig en iPod Nano i julegave, men jeg tror at iPod Nano er i gang med en overgangsface i øjeblikket lige nu.

12 september 2006 kom 2. generation af Nano'en, og 2. september i år kom 3. generation.

Jeg vil have den nye 3. generation. Men hvornår kommer den til Danmark?

Alle de sider på HIFIpriser, som forhandler den, de har billedet af den gamle, så derfor jeg er i tvivl..

CPU - AMD Athlon 64 3000+
MBB - Foxconn NF4UK8AA
RAM - 2x512mb PC 3200
GFX - Inno3D GeForce 6600GT
HDD - 120 gb Maxtor + 400 gb Hitachi

Tweak.dk Tiny KeyCounter Team

2

torsdag, 6. december 2007, 22:36

Du kan købe den direkte hos Apple eller i en Applestore.

3

torsdag, 6. december 2007, 22:37

Den er skam i danmark, den er de fleste butikker landet over... De ligger lige omrkign 1049 for en 4gb og 1499 for en 8gb

Macbook 15"4
2,3 ghz i7 Quadcore
500gb hdd
4gb ram

4

torsdag, 6. december 2007, 22:40

Den er også på hifipriser, du er bare det forkerte sted inde på siden

http://www.hifipriser.dk/Products/Listpr…SoegSaetning=on

Har selv en sort 8gb og den er alt for nice :p

5

torsdag, 6. december 2007, 22:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af BFT
Den er også på hifipriser, du er bare det forkerte sted inde på siden

http://www.hifipriser.dk/Products/Listpr…SoegSaetning=on

Har selv en sort 8gb og den er alt for nice :p

For satan da!

Jeg slog op under Musik Afspillere eller noget i den stil...

CPU - AMD Athlon 64 3000+
MBB - Foxconn NF4UK8AA
RAM - 2x512mb PC 3200
GFX - Inno3D GeForce 6600GT
HDD - 120 gb Maxtor + 400 gb Hitachi

Tweak.dk Tiny KeyCounter Team

6

fredag, 7. december 2007, 12:24

Ønsker mig også en sort 8gb i julegave plus et par Sennheiser HD555 hørebøffer. :hb:

7

torsdag, 27. december 2007, 22:47

Hej allesammen. Jeg har et lidt newbie spørgsmål, som jeg håber at I gider besvare mig, det ville jeg ihvertfald være utrolig taknemlig for. Jeg har en Ipod Nano 8GB, og bruger mit iTunes til at lægge musik ind på den. Jeg har dog et problem, som er at når jeg vil lægge nyt musik ind på den, forsvinder det musik der allerede er på den i forvejen. Hvordan undgår jeg dette? På forhånd mange tak :)

8

fredag, 28. december 2007, 09:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af Esoteric
Hej allesammen. Jeg har et lidt newbie spørgsmål, som jeg håber at I gider besvare mig, det ville jeg ihvertfald være utrolig taknemlig for. Jeg har en Ipod Nano 8GB, og bruger mit iTunes til at lægge musik ind på den. Jeg har dog et problem, som er at når jeg vil lægge nyt musik ind på den, forsvinder det musik der allerede er på den i forvejen. Hvordan undgår jeg dette? På forhånd mange tak :)

Hvis der er noget musik som du ikke vil have fjernet næste gang du ligger musik på din Ipod, så lad være med at fjerne det fra iTunes når du tilføjer det nye musik.

Det som der sker er jo at din Ipod bliver synkroniseret med iTunes, så det musik mv. som ligger i iTunes kommer til at ligge på din Ipod. Hvis iTunes altså er sat op til at synkronisere alt, men har du ikke pillet ved noget, så er den det fra standard.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.