P5n-e > P5n32-e?

  • Hey ;)


    Nu har mestern til at stille spørgsmål til hardware tilbage :P


    Endnu en gang står jeg med et problem da jeg gerne vil vide om det kan betale sig at få mit P5N-E byttet til et P5N32-E for 350,- mere?


    Kan ikke se den store fordel med P5N32-E andet end det er 680i istedet for kun 650i...


    Hvad siger I til det? Burde jeg give 350 mere? :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    For 350 kr. mere ville jeg vælge 680i, men det kommer an på hvad du skal med bundkortet oc o.lign.?


    Nu er du også stor tilhænger af Sli som helhed og 680i i særdeleshed Svan? :D Men hvis du ikke påtænker Sli så køb et P35 chipset mobo i stedet. Eller et x38 chipset.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hitman


    Nu er du også stor tilhænger af Sli som helhed og 680i i særdeleshed Svan? :D Men hvis du ikke påtænker Sli så køb et P35 chipset mobo i stedet. Eller et x38 chipset.


    Argh busted :D


    Men jeg mente ellers bare han blev enig med sig selv at få 8800GT i SLI i nogle af hans tidligere tråde, men kan også være mig der mixer det sammen :crazyeyes:


    Men hvis man ikke skal have SLI så tag et P35 eller X38, jeg hælder mest til P35 da det er billigere og forskellen er ikke noget specielt...


  • Det er rigtig nok ;) Jeg vil meget gerne have SLi, men prisen på 2 stk. 8800 GT er høj :P


    Men ja ok, tror bare jeg skifter til et 680i ;) - Med mindre jeg jo self. skifter til 8800 GTX :T ved jo aldrig med mig der skifter konstant :D


    Dog, nu hvor vi sidder og taler om P35 kort... Er et P5K så et godt kort der kan tage en CPU som E6750, GPU som 8800 GTX (OC) osv. :P


  • Igen er vi enige, :hb: Skal han ha Sli er 680i storebror til 650i hvis man kan kalde det sådan. Skal han ikke ha Sli synes jeg han skal tage et p35 chipset. :)