Trådløst Internet

  • Hej allesammen


    Jeg har nogle gange problemer med mit trådløse internet det lukker bare ud og så tar' det mig 10-15 at MÅSKE få det op igen


    Mit spørgsmål er hvorfor går det hele tiden galt med netter
    og
    hvordan kan jeg få det hurtigt op at køre igen

  • Lukker nettet bare ned??
    Få jeg har samme problemer med mit internet, hvor det lige pludselig kommer op med at et internet stik er ikke tilsluttet og at man skal skrive sådan en kode til at sætte internet forbindelsen op??.
    Vi har cypercity hjemme ved mig.

  • evt. router, netkort, internet forbindelse ville hjælpe..


    Siger den bare at der ingen forbindelse er?
    Der findes ikke noget som "For mange informationer"

  • Overvej bl.a. det som Bllets sagde!
    Nogen routere har en firewall, som (hvis din computer er underlig :P ) blokere dig fra at komme på. Nu ved jeg ikke om du er admin på din router, men det kan sagtens være dens sikkerhedsfunktion(er) der lukker dig ude.
    Måske er det et software problem, jeg ved at nogen firewalls har wireless protection, måske bliver det rejected? dunno, men det lyder som om der er noget galt! Hvis det ikke er software problem, så er det de ting som bllets sagde; Netværkskort, driver etc.


    /Østergaard

  • hvilket program bruger du til at styre den trådløse forbindelse til din router?


    hvis du bruger windows' indbyggede, og det er før servicepack 2, så er det givetvis derfor du oplever de udfald... så skal du ha opgraderet til sp2 eller begynde at bruge det program som producenten af dit trådløse netkort levererer...


    jeg har et intel bg2200 wlan kort... så jeg bruger intels eget program nu, det kører helt uden udfald, hvor jeg tidligere oplevede at miste forbindelsen ligesom dig... det var måske 3-4 sek hvert 3-5. minut