BFG vs. XFX (8800 GT)

  • Hey, igen ;)


    Simpelt spørgsmål: BFG elller XFX når det kommer til 8800 GT GPU?


    Jeg har tænkt mig at købe et XFX 8800 GT XXX - Men har også fået anbefalet et BFG 8800 GT (enten OC eller OC2)


    Hvilken producent ville I tage? BFG eller XFX

  • præcis. Det er fuldstændig ligemeget. det eneste der kunne lokke var hvis nogen af producenterne har livstidsgaranti. Har BFG ikke det?

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hot_fifty
    præcis. Det er fuldstændig ligemeget. det eneste der kunne lokke var hvis nogen af producenterne har livstidsgaranti. Har BFG ikke det?

    '


    Jo er rimelig sikker på at BFG har en lifetime warrenty, men kan ikke se det helt store i den, da den alligevel er forældet efter 2 år... :crazyeyes:


    Men som sagt XFX eller BFG er en side af samme sag, så tag den billigste...

  • haha, det er BFG :P Så tror at jeg skifter til dem ;)


    Lige et spørgsmål omkring generalt alle 8800 GT...


    I et andet indlæg bliver der skrevet at det larmer sindsygt når man spiller spil som crysis eller lign.
    Nogle af jer der ved hvor meget det larmer (i db)? Fordi hvis det larmer så meget at man dårligt kan høre hvad der forgår i spillet, kunne jeg godt finde på at give lidt mere for et GTX, selvom jeg gerne ville køre 8800 GT i SLi...

  • Jeg synes ikke et 8800gt larmer så meget igen.
    Vi testede et msi 8800gt nede på mit arbejde for ikke så lang tid siden. Den larmede ikke så slemt igen. Men alt larmer mindre ind mit 7900gs det er en lille jetmotor af en blæser der sider på den..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Jeg synes ikke et 8800gt larmer så meget igen.
    Vi testede et msi 8800gt nede på mit arbejde for ikke så lang tid siden. Den larmede ikke så slemt igen. Men alt larmer mindre ind mit 7900gs det er en lille jetmotor af en blæser der sider på den..


    yah ok :P Det ville nemlig være alt for nice at kunne køre det SLi :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha


    Du kunne evt bare sætte lyd dæmpning i dit kabinet :$


    Det kunne være en ide, så skal jeg bare finde ud af hvor jeg kan få sådan en til et Antec Nine hundred kabinet :P