Jeg har hørt mig lidt rundt omkring, og folk har vidst forskellige meninger om hvad der er bedst. Så nu ville jeg lige høre jer casemodders hva i synes
Hva gir det bedste lys? Lazer Leds eller Katode rør?
LED's giver et mere focuseret og kraftigt lys, efter min mening. Hvor katoderørene er mere ambiente. Jeg synes bedst om Katoderør, men det kommer jo også an på hvad du skal bruge dem til.
Originally posted by Torque
LED's giver et mere focuseret og kraftigt lys, efter min mening. Hvor katoderørene er mere ambiente. Jeg synes bedst om Katoderør, men det kommer jo også an på hvad du skal bruge dem til.
Jeg skal ha blåt lys i min computer
'
Øhm, det var jeg næsten klar over
Jeg ville bruge LED, hvis jeg ville lægge meget lys på et bestemt sted i kabinettet. Hvis jeg skulle lyse hele kabinettet op, ville jeg smide et par katoderør i.
'
Jeg ville bruge LED, hvis jeg ville lægge meget lys på et bestemt sted i kabinettet. Hvis jeg skulle lyse hele kabinettet op, ville jeg smide et par kartoderør i.
Jaeh regnede jeg godt med du vidste Men nu fik jeg svar - tak ska du ha. Tror det bliver katoderør der ryger i
'
Jeg ville bruge LED, hvis jeg ville lægge meget lys på et bestemt sted i kabinettet. Hvis jeg skulle lyse hele kabinettet op, ville jeg smide et par kartoderør i.
Jaeh regnede jeg godt med du vidste Men nu fik jeg svar - tak ska du ha. Tror det bliver katoderør der ryger i
Lazer led lyser ikke hele computeren op og du skal have 2-3 stykker for at få det fuldt oplyst. Lazerleds er lidt mørkere i fraven. Cold katode er bedre imo, husk hvis du skulle vlæge Uv skal du have to katoder eller 4 leds til at lyse det ordentligt op da de er meget svage i forhold til almindelig. Jeg har to Uv katoder i min comp og det ser fedt ud samtidigt med at mit bund kort er reaktivt.
Originally posted by Z´hinda
Lazer led lyser ikke hele computeren op og du skal have 2-3 stykker for at få det fuldt oplyst. Lazerleds er lidt mørkere i fraven. Cold katode er bedre imo, husk hvis du skulle vlæge Uv skal du have to katoder eller 4 leds til at lyse det ordentligt op da de er meget svage i forhold til almindelig. Jeg har to Uv katoder i min comp og det ser fedt ud samtidigt med at mit bund kort er reaktivt.
Okay tak for rådet - tror jeg køber 2 UV-rør og 2 blå rør - håber det funker
er det bare mig eller har uv rør det med og dø med tiden.. jeg har nu haft 5 stykker eller noget i den retning, men de dør sq efter noget tid. forstå'es på den måde, de lyser ikke så meget mere som da jeg fik dem....
Jeg har haft mine 2 katode rør i 7 måneder og de er ikke blevet svagere endnu
ASUS Crosshair IV Formula, 890FX 4x4 GB Corsair memory
AMD Phenom II X6 1090T (4,2 ghz ) VAPOR-X HD 7970 GHz Edition
Creative X-Fi
Corsair TX650W
Cpu cooled by H2O
Er det rigtigt det der med UV lys? Jeg kunne sq heller ikke forstå at min Uv ring ikke holdte længere tid, jeg troede det var fordi jeg havde pillet ved strømkablerne. Mit blå rør virker kanont!
Det er et 20 cm rør som er gemt godt inde i kabinettet, og kabinettet er gemt godt inde under skrivebordet, alligevel kan det faktisk lyse hele mit værelse op! Så ta katode rør, det giver klart mest lys.