Ny 24" hvilken vil du vælge?

  • Syntes altid Dell er en af dem der bliver anbefalet i 24" så mon ikke stadig de er det :
    http://accessories.euro.dell.c…=dhs&cs=dkdhs1&sku=128233


    Eller evt Samsung:
    http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=385951

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Black_Angel
    Jeg ville klart mene man skulle tage en Dell UltraSharp eller en Samsung 22". Samsungen´har en responstid på kun 2 ms i deres 22" version. Dell eer oppe på omkring 6-7 ms. Prisen er en stor forskel (omkring 4000 kr).



    B_A


    Skal være 24", 22" er for småt... :)


    Har Dell's 2407WFP og er ganske godt tilfreds, ville dog tjekke om der var nogen der var bedre nu jeg nok skal ud og have ny...

  • Jeg ville i det pris område bare snuppe en dell 24" i hc udgaven. En udmærket skærm som jeg også selv bruger. Skal de være meget bedre end det stiger prisen altså en del.


    Jeg vil MEGET kraftigt fraråde en som 245T som bruger et gammelt og dårligt panel, derfor også den billige pris.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Jeg ville i det pris område bare snuppe en dell 24" i hc udgaven. En udmærket skærm som jeg også selv bruger. Skal de være meget bedre end det stiger prisen altså en del.


    Jeg vil MEGET kraftigt fraråde en som 245T som bruger et gammelt og dårligt panel, derfor også den billige pris.


    Okay så du siger at det bedst i det område pt. er Dell's 24" ? Har hørt godt om Apple's 23" som ligger i 6.999 kr. nogen der kender noget til den?

  • Fandt lige et større Review fra d. 23/10-2007 så rimeligt nyt, hvor følgende skærme bliver testet:


    - LG Flatron L245WP
    - Acer AL2416W
    - Samsung 244T
    - Dell 2407WFP
    - Samsung SyncMaster 245B
    - Samsung SyncMaster 245T
    - ViewSonic VP2330wb
    - Apple Cinema HD 23"


    http://www.xbitlabs.com/articles/other/print/24inch.html


    Mon ikke det kan bruges ;)

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm


  • Jeg siger mange tak for linket, jeg tror det enten bliver en Dell, da jeg er ganske godt tilfreds med mine nuværende. Apple ser dog også meget interessant ud, svært valg :idea:

  • Havde du ikke 2 x Dell 2407 i forvejen ? :crazyeyes: - 2 skærme er vel nok ?


    Skulle jeg ud og have en til 24", så ville jeg ikke have noget imod at købe en Dell 2407 igen. Syntes lidt bedre om min Dell 2407 end og min HP w2408. Hvis man nu endelig skal vælge. Men hvad fanden skulle jeg med endnu en skærm ? :crazyeyes:


    PS. Apple er sgu lidt for gay :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Havde du ikke 2 x Dell 2407 i forvejen ? :crazyeyes: - 2 skærme er vel nok ?


    Skulle jeg ud og have en til 24", så ville jeg ikke have noget imod at købe en Dell 2407 igen. Syntes lidt bedre om min Dell 2407 end og min HP w2408. Hvis man nu endelig skal vælge. Men hvad fanden skulle jeg med endnu en skærm ? :crazyeyes:


    PS. Apple er sgu lidt for gay :crazyeyes:


    Jo har to pc'er med hver en 2407WFP, men ville gerne have to stk. til den ene, så skal jeg jo ud og have en til den anden... :)

  • for mange penge, host host :razz:


    Men ja 24" dell er top $. Køb en QX6850 Yorkfield i stedet :cheers:

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

    Rettet en gang, sidst af hot_fifty ().

  • Jeg har den apple 23" stående her på arbejde, men jeg vil noget hellere have en 24" dell hvis jeg skulle vælge. Den er ikke dårlig men den er heller ikke noget specielt.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hot_fifty
    for mange penge, host host :razz:


    Men ja 24" dell er top $. Køb en QX6850 Yorkfield i stedet :cheers:


    host host gid det var sandt...


    Tilsydeladende så er folk noget mere tilfreds med Dell's end Apple's så må jeg jo lige se om jeg får købt sådan en, men er i tvivl om jeg skal vælge en QX9650 eller en ny skærm... :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    host host gid det var sandt...


    Tilsydeladende så er folk noget mere tilfreds med Dell's end Apple's så må jeg jo lige se om jeg får købt sådan en, men er i tvivl om jeg skal vælge en QX9650 eller en ny skærm... :D


    ville jeg nu ikke være. Synes 2 skærme er overkill IMO. York FTW

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hot_fifty


    ville jeg nu ikke være. Synes 2 skærme er overkill IMO. York FTW


    Tjoo men der vil ikke være den helt store ydelses forskel fra min Q6600, selvom der vil være noget...