Asus P5B Deluxe + Crossfire.

  • Jeg har 2 x HD2900XT kort jeg vil have til at køre Crossfire på det her bundkort.


    Chipsettet understøtter det.


    Asus siger at deres BIOS understøtter det allerede fra første version. Jeg har BIOS 1215 på det - så jeg skulle være fint dækket ind.


    Grafikkortene har samme BIOS version, og er ellers 100% identiske - så den skulle også være fin.


    Jeg har enabled Asus CGI (Cross Graphics I... et eller andet jeg ikke kan læse) i Northbridge settings i BIOS.
    Uanset om jeg smider begge kort i maskinen og installerer drivere fra bunden eller gør det enkeltvis, eller om jeg har en eller begge Crossfire broer på - faktisk uanset hvilken kombination jeg bruger af ovenstående - så kommer muligheden for Crossfire ikke i Catalyst Control Center, som ATi påstår den skal.
    Mit største problem er at jeg ikke kan finde en step-by-step guide nogen steder, hverken på nettet eller i manualen eller på CD'en som følger med til grafikkortene - og ligeledes heller ikke i bundkort manualen eller andre steder jeg har søgt med lys og lygte...


    1. Er der noget jeg glemmer at pille ved i BIOS?


    2. Kan en eller anden pege på noget jeg ellers har overset?

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....