2 skærme på 1 grafikkort?

  • Hey Tweaker


    Jeg overvejer at købe en extra skærm til min computer. Men havde lige nogle spørgsmål.


    Hvis jeg køre med 2 skærme og sidder og spiller BF2 på den ene skærm. Og på den anden skærm køre messsenger og Teamspeak.


    Vil dette sætte ydelsen kraftigt ned på den skærm som jeg spiller på eller hvordan virker det?


    Begge skærme kommer til at køre i 1680x1050.

  • Nej det vil ikke sætte den vildt meget ned, men du skal køre BF2 i windowed mode, da du ellers ikke kan køre musen fra det ene program til det andet. Og det vil nok sætte preformance ned.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af brixendk
    Nej det vil ikke sætte den vildt meget ned, men du skal køre BF2 i windowed mode, da du ellers ikke kan køre musen fra det ene program til det andet. Og det vil nok sætte preformance ned.


    Gælder det alle spil eller hvad??

  • Nu kommer det jo an på hvor mange ressourcer tingene på den anden skærm kræver, men der vil være en performance nedsættelse. Nogle spil kan ikke finde ud af det med flere skærme, og afhængig af hvad du bruger den anden til forandres performance. Jeg spillede en overgang wow på den ene skærm og så musik video'er på den anden, og det havde da markant indflydelse på performance ... pludseligt kunne det lagge i shattrath. Men hvis det teamspeek noget er ligesom msn så tror jeg ikke det gør nogen nævneværdig performance forskel.

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.