Dele til Vandkøl.

  • Nu har jeg aldrig leget med vandkøling før, så jeg skal ha' fat i nogle dele som er forholdsvis idiot sikre, men det skal også kvalitet køling.
    Vandkøling skal udelukkende kun sidde på CPU.


    Prisen er ikke lige gyldig, det skal bare være en pris der kan betales, jeg er selvfølgelig villig til at betale for hvad det koster dog skal der være sammenhæng med det.


    Hvis i kan hjælpe mig med at finde nogle dele og eventuelt noget læsestof til emnet, da jeg selv er fuldstændig blank.
    Jeg vil helst gerne undgå vandkøling hvor kittet skal sidde inde i kabinettet, da mit antec kabinet har 2 input output huller til vand.

    Ehm, ja hvis i har nogle spørgsmål så fyr løs :ph34r:


    Jeg vil også helst undgå posts fra folk der vil sælge brugte dele.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Altså vandkølingsblok til CPU'en ville jeg kigge på Swiftech Apogee GTX, Swiftech Apogee GT eller Thermalright XWB-1...


    Vil du have det skal være stille eller har du ikke noget i mod larm?

  • Jeg er meget glad for stilhed :) Men det gør ikke noget det larmer en smule, da mine fans allerede larmer en smule.
    Så nej det gør mig ikke noget. :crazyeyes: :crazyeyes: :crazyeyes:

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • ingen der kan hjælpe?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Her: http://coolerkit.dk/product.asp?product=657&sub=91&page=1


    og en billigere en: http://coolerkit.dk/product.asp?product=858&sub=91&page=1


    Nemmere bliver det vidst ikke :)


    hvis det var mig ville jeg vælge nummer 1 pga. dual radiator og bedre pumpe.