MicroATX med 802.11n

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JiSi
    Kan man få et socket 775 MicroATX bundkort med indbygget 802.11n?


    Hvilken CPU skal det bruges samme med/understøtte? og hvad med resten af egenskaberne pcie/agp eller onboard gfx?


    Mvh Stubkier

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Stubkier


    Hvilken CPU skal det bruges samme med/understøtte? og hvad med resten af egenskaberne pcie/agp eller onboard gfx?


    Mvh Stubkier


    Den skal bruges som led i en HTPC. CPU bliver sandsynligvis en Intel Core 2 Duo E6600/E6800. Onboard gfx er ligegyldigt, da jeg sikkert køber et Asus EN8600GT. Så det skal have PCI-E.

  • Jeg har selv ledt, men synes ikke at kunne finde bundkort med N-draft - desværre. Jeg har dog selv mest set på AM2 bundkort - og det findes i hvert fald ikke, hvis man vil have hdmi på kortet

    ASUS Maximus X hero (wifi) I7 8700K @4,9 all cores kølet med Swiftech prestige 240 x2, G.skill TridentZ 2x8GB 3466MHz, eVGA GTX 1080 FTW, Corsair AX860i, NZXT Noctis 450 ROG, Samsung 840 Pro 256, 850 pro 512 GB, 960 Pro, 940 evo 120 GB Intelx25-M 80 GB, WD Raptor 150 GB, 1 x WD 3 TB.


  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Warlord Zorg
    Jeg har selv ledt, men synes ikke at kunne finde bundkort med N-draft - desværre. Jeg har dog selv mest set på AM2 bundkort - og det findes i hvert fald ikke, hvis man vil have hdmi på kortet


    Ok.


    For mit vedkommende er DVI dog tilstrækkeligt, da jeg kører lyden via en stereoforstærker.