hvorfor er asus, gigabyte og msi så kedelige?

  • Forleden skulle jeg fejlsøge på en computer med et soltek sl-85mr2 bundkort (vga kort var defekt viste det sig). Det bundkort ser sku godt ud! Hvorfor er asus kort så kedelige at se på, og msi bare underlige ... ja og så gigabyte med deres regnbue strategi ... Det soltek bundkort minder mig om dengang man kunne få de der creative lydkort med sort pcb og skrift i guldfarve ...


    Billede af boardet:
    http://www.tomshardware.pl/mot…020917/images/soltek1.jpg
    eneste mangel er egentlig at ide stikkene ikke var sorte :(

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af neiro
    Forleden skulle jeg fejlsøge på en computer med et soltek sl-85mr2 bundkort (vga kort var defekt viste det sig). Det bundkort ser sku godt ud! Hvorfor er asus kort så kedelige at se på, og msi bare underlige ... ja og så gigabyte med deres regnbue strategi ... Det soltek bundkort minder mig om dengang man kunne få de der creative lydkort med sort pcb og skrift i guldfarve ...


    Billede af boardet:
    http://www.tomshardware.pl/mot…020917/images/soltek1.jpg
    eneste mangel er egentlig at ide stikkene ikke var sorte :(


    Det er da nærmere Soltek der er sjove. Jeg havde ihvertfald en SL-75FRN2 engang. det var sgu et fedt kort at se på. Det var også ret nice at clocke på når man lige vænnede sig til det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Jeg synes ikke at et bundkort behøves at være pænt. Det skal bare virke... færdig.


    Er bestemt heller ikke noget jeg lægger nogen vægt på, men gør da ikke noget hvis det ser nogenlunde "normalt" ud i stedet for alle mulige mærkelig farver etc. :D

  • Ka nu godt li mit ASUS mobo.. Er pænt med blåt lys og matchende sort til resten af mine dimser :p Men ja, de hvide er fede, overvejede sapphires af samme grund, men gik bort fra det igen grundet teknikken..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Selvfølgelig er funktionen det vigtigste, men hvis man kan få et bundkort i samme kvalitet som mit, men med et fedt design som det soltek eller et af de andre så ville jeg da gerne prøve sådan et.
    mit kabinet er et custom desktop kabinet med transparent låg, så hvis det indeni ser godt ud skader det bestemt ikke.

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

  • Det skal da se ud af noget når dækslet tages af.


    Jo vildere jo bedre. Der skal jo mere og mere til for at imponere familie og venner.
    :crazyeyes:


    Men det er selvsagt ikke eneste krav man må stille.