• Hej..


    Jeg vil lige høre, om det er muligt at køre med 2 skærme (Samsung 226BW og Samsung 245B) på et Inno3D 8800GTX grafikkort. Altså at skrivebordet bliver fordelt på 2 skærme.


    Hvilket slags stik skal man bruge? Der er jo 2 indgange på 8800GTX, og dem bruger jeg begge til den ene skærm jeg har nu - skal man så bare købe to splittere til henholdsvis det ene og det andet stik?

  • Du kan sagtens køre med 2 skærme, men ved ikke om den metode du nævner vil virke.
    Hvorfor er det man bruger begge indgange til den skærm?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Den skærm jeg har nu er en Samsung 226BW, og på den er der to indgange - og ligeledes gælder det grafikkortet. Så tænkte ejg bare at man skulle bruge begge indgange og det gjorde jeg så.

  • Det skam ikke nødvendigt, du kan nøjes med kun at bruge 1 DVI stik pr. skærm :)


    Jeg har også både DVI og VGA på min, men bruger kun DVI hehe.


    Såå du ka bar slutte en skærm til hver indgang på kortet og så vælge dualview i nvidia driveren.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2