Logitech G51 musik-anlæg

  • Heij..


    Nogle af jer der kender til Logitechs G51 anlæg ?


    jeg ved ikke helt om jeg skal købe det, ved ikke hvordan bassen den arbejder. nogen der kan sige mig om det kan spille noget musik med noget bas i hvor det lyder godt? :clap:


    evt. en kort all-over anmeldelse? :9xo


    eller er der andre 5.1 anlæg der er bedre at købe? det skal bruges til gaming, film og musik på efterskolen :))



    på forhånd tak... :)

  • Hejsa Smilykoch og velkommen til tweak.dk.


    Jeg har flyttet din tråd til Hardware & Tilbehør da Film & Musik ikke er det rigtige sted til en forespørgsel som din. Hvis du fremover evt. er i tvivl om hvor de enkelte tråde skal placeres kan du altid finde hjælp her, hvor du også kan finde mange andre oplysninger.


    Nu hvor jeg er i gang med at henvise til en masse læsestof vil jeg også gerne gøre ekstra opmærksom på reglerne samt hvordan du skal forholde dig til spørgsmål om kopiering her på siden.


    Skulle du have nogle spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte mig, eller en anden fra teamet, og så kan vi være behjælpelige med at svare på dem.


    Jeg håber du får en rigtig god tid her på siden, og er frisk på at dele det du ved med os andre.


    Mvh


    Heidi | Tweak.dk Crew