680 Chipset bundkort, hvilket ?

  • Jeg skal til at invistere i nyt bundkort og køre med en p5w Dh deluxe bundkort (Crossfire)..


    Og vil prøve at køre SLI nu, så problemer er at jeg ikke er så meget inde i hvilke bundkort man skal gå efter.. Ved bare at 680 chipsettet lavet af nVdia skulle være godt.


    Så ville høre hvilke boards i ville anbefalde at man tog hvis man ville køre SLI. Det skal være godt til OC og yde godt som standart.


    Har set rundtomkring de er på vej med noget 780 chipset er det noget man skal overveje og vente på ?


    :rules:

    CPU: Q9450 2.66ghz OC. 3.3ghz - NorthQ Tiger Water Cooling - GFX: Zotac GTX295 - Ram: 8gb A-data, DDR800 - Bundkort: Asus P5Q Deluxe- HDD: WD Velocity 10k RPM - PSU: CoolerMaster Silent Pro M700 -Logitech Z-5500 / Z-10 Speakers.

  • Slet ingen der har nogle ideer. ?

    CPU: Q9450 2.66ghz OC. 3.3ghz - NorthQ Tiger Water Cooling - GFX: Zotac GTX295 - Ram: 8gb A-data, DDR800 - Bundkort: Asus P5Q Deluxe- HDD: WD Velocity 10k RPM - PSU: CoolerMaster Silent Pro M700 -Logitech Z-5500 / Z-10 Speakers.

  • Jeg gad ikke vente på 780i og jeg gad sådan set heller ikke købe et 680i, heller ikke SLI... Men det må du jo selvom ;)


    Jeg skal i hvert fald have mig X48 nu hvor jeg afbestilte mit X38 grundet alt for lang levering...


    Jeg kan lige finde et link til 780i som ikke rigtig byder på noget nyt, og faktisk kun er en opgradering af 680i SLI.