X38 bundkort valg f

  • Da mit fine dq6 x38 stod af idag skal jeg ha et nyt board. Bundkortet har jeg været glad for og det oc'er ganske fint, dog vil jeg gerne prøve noget andet denne gang :clap:


    JEg har kigget på disse 2


    Asus X38 - ATX - Socket 775 - Crossfire
    P5E-WS-PRO



    Asus X38 - ATX - Socket 775 - Crossfire
    MAXIMUS/FORMULA


    Der skal gerne være oc potentiale, da jeg gerne vil over de 4 ghz på min q6600 g0. Det var muligt på dq6'eren. Et board der er ligeså godt eller måske bedre ville være super for mig.


    Hva siger i til de 2 MB jeg har valgt ?


    Hvis i har andre forslag må i gerne komme med dem :9xo


    Det skal helst være x38 chipset.

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    Jeg ville tage Maximus Formula...


    Ellers ville jeg vente på X48, hvis du da har et bundkort i øjeblikket...


    HVornår var det X48 ville komme?



    For jeg er NÆSTEN også lige ved at købe Maximus Formula...


  • Ifølge Intel mener jeg det hedder start 2008, men rygterne siger slut 2007... kan ikke huske det, men sådan noget i den stil.

  • igen - man kan altid vente :finger:

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hot_fifty
    igen - man kan altid vente :finger:


    Tjo, er rigtig jeg havde også købte X38 og ikke været et sek. i tvivl om at købe det, hvis det ikke var for X48... Jeg går og tænker på om jeg skal vente på X48 hvilket jeg overvejer, da jeg pt har et udemærket bundkort så ingen problem.

  • Griaffen har ligt sendt sit Maximus Formula... tilbage,han var ikke glad for det,det var ikke så godt til oc,så han gik tilbage til sit p5k premium ;)

  • jeg vil lige kigge denne tråd igennem inden jeg vælger ASUS maximus formula SE
    http://www.xtremesystems.org/f…hp?t=160945&highlight=P5E


    udover det kan jeg sige at jeg har haft 3 stk af ovenstående hjemme og alle med problemer, måske jeg bare har være uheldig who knows!?


    hvis du tager et P3E som jeg lige har fået i dag, skulle du ikke have de samme problemer som i ovenståen tråd udover det er P5E os et ASUS maximus formula SE som du kan se i dette link på side 2:
    http://www.xtremesystems.org/f…160849&highlight=ASUS+P5E


    sådan ser mit også ud :crazyeyes:


    godt nok får du ikke en LCDposter og antivirus eller et spil og en fansy indpakning samt vandkølings muligheder med P5E men der er ikke halvt så mange probs med P5E som med Max...
    hvilket også fremgår af de to ovenstående links. håber du kan bruge det til noget. :ph34r:

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

  • Jeg skifter da bare når x48 kommer no problem der :crazyeyes:


    Tror jeg skal prøve det maximus, så ser vi.

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • JEP :)

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

  • Tror jeg snupper sådan et maximus, og leger lidt med det indtil der kommer noget bedre :T

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"