ny mus

  • hej gutter
    Jeg kunne godt bruge en ny mus, da min gamle mx500 er godt slidt. Jeg har kigget lidt på razer og logitech's og på en enkelt fra creative, men kan ikke hlet finde ud af hvad for en af dem der er mest præcist. Jeg vil også gerne have en mus som ligger godt i hånden osv.
    Den må max. koste ca.450
    nogen forslag..?


    mvh
    Seganer

  • Razer er et godt bud, dog vil jeg anbefale microsofts MSI 3.0 eller 1.1


    Af razer er der Deathadder og microsoft i samarbejde med razers: Habu, som begge skulle være fornufige.


    og som du kan se på forsiden er Razers Lachesis lige kommet til norden, dog kender jeg intet til den endu.


    Men jeg har kun haft gode erfaringer med MSI 3.0 og 1.1 og kan klart anbefale dem!


    Alle musene kan købes på www.webdanes.dk


    /peter

  • hvad med en Logitech VX Nano, den var tweakup rimelig glade for, den ligger godt i hånden og god til dagligbrug og osse til spil. er der nogen som har nogen erfaringer med den..??


    mvh
    Seganer

  • Hvis du som mig selv var tilfreds med mx500, så ville jeg anbefale dig en mx518. Stort set samme form, men højere dpi og sådan.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg har selv lige udskiftet min hårdt tjente mx500, venstre knappen kom jeg til at ødelægge så det var tid :) Har så købt en MS Intellimouse explorer 3.0, og den ligger godtnok bare genial i hånden. Eneste minus er højre knappen er ret nemt at "aktivere", dvs man kan ikke rigtig hvile med sin finger derpå. Desværre gik mit scrollwheel istykker allerede efter 1½ uge, og er nu til RMA, men håber bare det er en random defekt og at jeg forhåbentlig får en ny som ikke går bliver defekt :)

  • Det kommer meget an på størrelsen af din hånd....så valg af "mus" er ret individuelt.
    Jeg har små hænder, så jeg sværger til Logitech serien...nærmere betegnet G5 refresh.
    Kan ikke se hvad man skal med mx518...ved godt den er foretrukket af mange, men en G5 har flere funktioner.
    Dog er der kommet en G9 som jeg nok snart prøver.

  • MS3.0 og MS1.1SE er nice og helt klart værd at kigge på. Ellers kommer Steelseries med Ikari her til november. Det er en super nice mus der ligger mega godt i hånden så den var måske værd at overveje.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy