Hørebøffer

  • Genoplivede lige en tråd, og fik lidt svar men ikke helt nok :D


    Vil gerne havde et par hørebøffer til PC'en i god kvalitet, først var mit budget 500kr, men efter at havde set lidt på HD555 blev grænsen sat op til 700kr.


    Nogen der kan komme på et alternativ til HD555 eller er de "bang for the buck"?

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • HD555'ern ville være et fino valg, spiller udemærket. Men hd600'ern skulle spille helt exceptionelt i forhold til (så er det gjort ordentligt), men gad heller ikke ofre knap 1600 for at par høredrenge. Men tilbage til emnet, så synes jeg du sku' ofre de ekstra dollars, for man bliver gladere for musikken så ;-)

  • DE ekstra kr er lige 900kr, så det er i hvert fald udelukket, smtidigt ville jeg heller ikke give så mange penge da de temmeligt sikert får nogle tæske til LAN og når jeg river dem på gulvet her hjemme.

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • de har ikke mic såvidt jeg ved, så skal du have det med, så er et sæt speedlink medusa progamer eller steelsound v2 bedre valg...lyden i dem er ikke så god, men de er beregnet til pc brug, og koster ikke så meget...så det hænger alligevel ret godt sammen.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    de har ikke mic såvidt jeg ved, så skal du have det med, så er et sæt speedlink medusa progamer eller steelsound v2 bedre valg...lyden i dem er ikke så god, men de er beregnet til pc brug, og koster ikke så meget...så det hænger alligevel ret godt sammen.


    Enig har dog aldrig hørt medusa, jeg har selv 5v2 og det er ganske udemærket til PC brug og spil, har også Sennheiser HD650 og du skal slet ikke overveje det menmindre du har et noget bedre lydkort hovedtelefonsforstærker eller lignende, de kan simpelthen ikke spilles op af mit Creative X-Fi lydkort...


    Var jeg da også ganske klar over da jeg købte dem, så jeg bruger dem heller ikke til pc har dog prøvet...

  • Skal ikke bruge mic. og Alt over HD555 er udelukket for så kommer man op i en prisklasse der er langt over 1300kr, og det er næsten synd sådan som mine bøffer bliver voldtaget i længden.

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Jeg har et par HD555. De har en genial lyd, i forhold til andre sæt jeg har prøvet. Kan kun anbefale dem.


    Det eneste som jeg synes der mangler, er at de ikke lukker lyden ude og inde. Du kan høre ting rundt om dig, når du har dem på, og folk rundt om dig kan høre hvad du hører.


    Nå jo. Stikket er ikke specielt genialt til en IPod, men det ved du vel ;)

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slammand
    Jeg har et par HD555. De har en genial lyd, i forhold til andre sæt jeg har prøvet. Kan kun anbefale dem.


    Det eneste som jeg synes der mangler, er at de ikke lukker lyden ude og inde. Du kan høre ting rundt om dig, når du har dem på, og folk rundt om dig kan høre hvad du hører.


    Nå jo. Stikket er ikke specielt genialt til en IPod, men det ved du vel ;)


    Roger :D - Den funktion syntes jeg er meget nyttig, så det er vel bare et + for mig.

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9