Frosen pc i bf2?

  • Har døjet med noget pc frost i bf2 i længere tid.


    Det sker kun i bf2, ikke andre spil så det må næsten være relateret til spillet.


    Troede i starten det var hardw. issue, men siden det sker kun i bf2 er jeg gået væk fra den tanke.


    Det der sker er at den fryser simpelthen...skærm fryser, lyd hakker og jeg bliver nødt til at bruge reset knappen.


    Mega neder. Nogen der prøvet noget lignende?

  • Hvis ikke du ved hvad man skal gøre, så lad vær med at svare...


    Selvfølgelig er der plads til at hjælpe, men du ved ikke mere end vi allerede ved...


    Intet normalt svar tæller her

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MickeyT
    Hvis ikke du ved hvad man skal gøre, så lad vær med at svare...


    Selvfølgelig er der plads til at hjælpe, men du ved ikke mere end vi allerede ved...


    Intet normalt svar tæller her


    Slap dog af fætter guf...den slags kommer du ikke langt med herinde. Det er da et helt kvalificeret gæt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    måske et gfx driver problem, opdatere eller nedgradere din gfx driver og se om et hjælper.


    Det er også mit gæt. Synes bare jeg husker det var der før mit sidste gfx driver update, men prøver sgu alligevel :))

  • Nej, tvivler på han har en bruger herinde imorgen.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • for nu at vende tilbage til tråden, så er BF2 (udover lidt bugget) MEGET følsom overfor ramfejl......så check evt om dine ram laver små fejl.....men har også selv oplevet det, så tror det er en fejl fra en patch eller lign.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    for nu at vende tilbage til tråden, så er BF2 (udover lidt bugget) MEGET følsom overfor ramfejl......så check evt om dine ram laver små fejl.....men har også selv oplevet det, så tror det er en fejl fra en patch eller lign.


    Troede også i starten det var ram fejl...lignede det, men har testet dem og prøvet forskellige indtillinger uden hjælp. Spillet er desværre ikke fejlfrit som du siger og der kommer nok ikke en ny patch forløbig så...godt gået EA (synd de laver så gode spil fyldt med fejl)

  • hey


    det kunne godt være noget med punkbuster :S. den har også gjort det ved mig

    I7 920 2.66 @ 4.2Ghz vcore1.35 // Asus P6T Deluxe // 12G PC12800 Corsair 8-8-8-24
    Asus 4870X2 // Intel Raid // 2 * 500G Raid0 // Highpoint 2300 // 2 * 500G Raid0 // 2 * 1T Raid0 // Plextor 810A-Sata
    Enermax 720W // Coolet By EK-Watercooling

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af C3PO
    hey


    det kunne godt være noget med punkbuster :S. den har også gjort det ved mig


    Sikker på at det er PB? Den plejer at komme med en meddelelse hvis det er PB. Har ikke haft bøvl med PB i meget lang tid, det kører af sig selv (kunne heller aldrig drømme om at snyde...hader det som pesten)

  • Ham der ejer sitet, så farvel kammerat.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Det vil i hvert fald kræve en ny IP hvis han skal tilbage ;)



    Og lad os så få fokus tilbage på problemet i tråden.


    Tak Burger, du er en skat!


    EA spil går jo under talesproget: "udgiv nu, patch senere", og har endnu ikke købt et spil udgivet af dem, der ikke har haft en patch klar inden de har ramt butikkerne.


    Har du kigget din logbog i windows, for evt. at kunne identificere problemet?
    Og RAM problemer kan du heller ikke udelukke, spillet bruger simpelthen mere eller mindre alt det den kan komme afsted med, dvs. registre du normalt ikke bruger pludseligt bliver brugt.
    Har du opgraderet dine drivere, har du genindstalleret spillet?

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m


  • Hvorfor tænkte jeg ikke på det? Hvis jeg ikke finder noget der prøver jeg at geninst. Takker :))