Firewire port

  • Hej jeg sider med et HTPC kabinet med firewire port i fronten, Men det bundkort jeg har der skal i har ikke 1394 kobling på. Jeg har så købt en kompineret usb og firewire controller men indevendigt på den sider der kun en alm usb port og en alm 1394 port. Den kobling fra fronten er jo ikke et alm stik. Nogen der har en ide?
    Den ligner meget den jeg har tilføjet foto af :D

  • de der skal jo ikke kobles sammen med fronten, men de pins der er, burde frontens usb kabel sættes på....se i manualen for controlleren.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    de der skal jo ikke kobles sammen med fronten, men de pins der er, burde frontens usb kabel sættes på....se i manualen for controlleren.


    Nu er den ikke 100% magen til den på foto.
    Jeg har fundet det rigtige foto. Problemet er der ikke er et stik med de rigtige pins på. Der er kun 2 alm porte en usb og en firewire ligesom de udvendige. Så sider der 2 med pins men de hat 8 pins og der står HD1 og HD2 på dem.
    Det jeg mener er at de indevendige porte man kan se er til alm stik. Det må da være muligt at koble dem på front 1394 stikket fra kabinet. Findes der en adaptor eller lign. Og hvis ikke hvad kobler man normalt på de 2 porte inde i kabinettet?