G15 Refresh.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Skrev jeg faktisk i din tråd for lang tid siden :D


    Gjorde du? Arh pis, har jeg sgu ikke set. Men ellers tak.
    Men overvejer dog nu kraftigt at købe dinovo edge. Det syntes jeg du skulle overveje Jeppe.!

  • Nogen der ved om logitech har planer om noget lignende men med flade taster?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Nogen der ved om logitech har planer om noget lignende men med flade taster?


    Har ikke hørt noget, men altså det er den eneste grund til at jeg skrottede G15 og købte Razer Tarantula, jeg har endnu ikke set eller haft et tastatur der overgår det...


    Btw Flindt_DK hvis du snakker om det Logitech Dinivo Edge som koster ca. 1.000 kr. og er trådløst lækkert og fladt så kan jeg kun sige at det ser død hamrende godt ud i virkeligheden, koster da også en sjat penge men for satan det er lækkert, har det dog ikke selv.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Har ikke hørt noget, men altså det er den eneste grund til at jeg skrottede G15 og købte Razer Tarantula, jeg har endnu ikke set eller haft et tastatur der overgår det...


    Btw Flindt_DK hvis du snakker om det Logitech Dinivo Edge som koster ca. 1.000 kr. og er trådløst lækkert og fladt så kan jeg kun sige at det ser død hamrende godt ud i virkeligheden, koster da også en sjat penge men for satan det er lækkert, har det dog ikke selv.


    Lyder nice :) Tror jeg køber det og en logitech g9, samt steelpad SX :D


    Sorry for den lille smule OT.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jeppe
    juuuuhuuuuu, så er der bestilt et g15 refresh :P 6-14 dage før jeg får det¨.


    Nu har du vel set at det med US (amerikansk) layout? hvis du da har bestilt fra SHG

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Godt godt ville bare være sikker :)


    Svan. Ja men der er leveringstiden d. 10 december på shg hehe...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Godt godt ville bare være sikker :)


    Svan. Ja men der er leveringstiden d. 10 december på shg hehe...


    Også dejligt at du lige siger det for kunne jeg faktis nemt overse :P

  • Nice Jeppe :) Kunne satme også godt bruge et nyt tastatur, det gamle er rimelig træls engang imellen :S


    Men skal lige se det en dag, når du engang får det :D

    Conroe E6600 @2400Mhz
    AsRock conroe-xfire Sata2
    Sapphire X1950 Pro 512ddr3
    Corsair PC-6400DDR2
    WD 320 GB Sata II
    Corsair HDX620
    Thermaltake Soprano DX

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Troels
    Nice Jeppe :) Kunne satme også godt bruge et nyt tastatur, det gamle er rimelig træls engang imellen :S


    Men skal lige se det en dag, når du engang får det :D


    hehe du kommer bare ud og ser det en dag:P