lorte hardware og dumme XP CD !? ??

  • Har et problem..


    Har lige brugt lang tid på at fejlsøge på alt min hardware, og måtte igang med win98 disk og format hdd osv. lang historie kort.


    Når jeg installere windows XP Home edit, og den skriver 39 min tilbage og man udfylder alt det shit osv, og så pludselig reboot min pc og installation genstarter. Det er en org. XP CD.


    har prøvet på forskellige mb, og 5 forskellig hdd.
    Min XP vil bare ikke installeres komplet, den starter forfra og det er ikke sammen sted den stoppe. Nogle gange blir den helt færdig og når ned under 1min tilbage og skriver færdigør installation. og puff ud i genstart og gennem "bios" teksten og så kører installation helt for fra. Nogle som har prøvet noget lign. ??


    sidder desuden også med en mb og cpu som ikke vil starte op. Alle dele er tjekket og virker og så vil den godt gå i gang og så retter jeg f.eks. tiden i BIOS og så booter den ikke igang. Men alle blæsere, hdd osv kører men entet billed på skærm, den er i standby. Og har tjekke gfx. har 2 helt ens.




    Har samlet mange pc'er i min tid. Men nu sidder jeg med følgende som jeg ikke kan få ordentligt igang !!


    GFX: 2stk AGP Gainward 512MB
    CPU'er:
    s939, xp3500, dfi lanparty mb
    s478, p4 3ghz, asrock p4v88
    sA, sp2200 (som kun vil læses som xp1500 i bios og kører 1.3 !!) på asrock k7v88


    zalman 400w psu
    enermax 460w psu
    3 stk 1gb kingston pc3200
    1 stk 512mb kingston pc3200
    1 stk 256mb kingston pc3200


    hdd:
    160gb, ata, seagate
    200gb, ata, maxtor
    320gb, sata, seagate
    80gb, ata, seagate
    80gb, ata, maxtor


    2stk nec dvd rw drev


    jeg kan ikke få dette til at blive til en fungerende PC !!



    Nogle der gider kigge forbi og lave lortet for mig! nu har jeg snart brugt 2 dage på det Og har aldrig mødt et pc problem jeg ikke selv kunne løse før nu!!!!!


    Gode råd modtages meget gerne !!!!!


    har ikke penge til nye dele. Og ved ikke om det er cpu eller mb som driller, og har ikke andre cpu at teste med


    har prøvet alle rammene individuelt og har reset cmos op til 1000 gange og sågar taget bios batteri ud og i igen.

    Please donate hardware for a new computer... PLEASE!

    Rettet en gang, sidst af VIPez ().