Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 17. oktober 2007, 23:35

Godaften

Jeg oplever ind i mellem når jeg slukker min pc, at den påbegynder nedlukningen på normal vis; logger af og lukker windows ned, skærmen slukker, osv. men så sker der ikke mere. Pc'en står bare og fortsat køre, som stod den på stand-by.

Hvad kan det skyldes og kan man gøre noget ved det?

2

torsdag, 18. oktober 2007, 10:59

slukker du på knappen når den skal slukkes?

3

torsdag, 18. oktober 2007, 12:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af Nicsi
slukker du på knappen når den skal slukkes?

Knap? hvad for en knap? Man slukker da via startmenu.

Kunne det ikke være et program der hænger? Den går ikke over i end program osv?

4

torsdag, 18. oktober 2007, 20:38

nogle slukker på tænd/sluk-knappen på computeren, men den er nogle gange sat til at gå i dvale når man trykker på den (eller standby)

5

torsdag, 18. oktober 2007, 21:07

Jeg bruger: Start > Luk Computeren > Luk

7

onsdag, 31. oktober 2007, 18:59

altså hvis windows lukker ned, og skærm signalet dør.. hmm.. tjeck dit kabinets power on kabler osv.. om de sidder rigtigt.. prøv evt at sætte magneten på, hvis du ikk har den på.. (bruger ingen selv, da jeg aldrig har oplevet sådanne problemer..) kan jo være det har noget at sige..

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.