Hovedtelefoner?

  • Jeg har anskaffet mig en Ipod, men de hovedtlf der hører til duer ikke til mine ører.


    De sidder meget løst og falder tit ud af øret, og jeg får kun god lyd hvis jeg holder på dem og presser dem ind mod øret..


    Jeg ville så høre om der er nogen herinde som kan anbefale et par gode hovedtlf. i prisklassen 3-400 kr.
    Helst nogle af dem som virker lidt som ørepropper da det er den slags som sidder bedst i mine ører :)


    Jeg har set lidt på et par fra Shure, men mit spørgsmål er om dem der koster 400 har god lyd?
    De fleste som køber shure køber nok dem som er en del dyrere (helt op til 2700.... for et par øreprop hovedtlf....)


    Lad mig høre hvad jeres erfaringer er med hovedtelefoner, gode og dårlige.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Jeg købte et sæt in-ear fra steelseries som jeg bruger når jeg er på farten og dem er jeg sgu godt tilfreds med.


    http://www.steelseries.com/int…ear-headphone/information


    Ja det er også et af de par jeg har kigget på, de har fået ret gode anmeldelser.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Jeg købte et sæt in-ear fra steelseries som jeg bruger når jeg er på farten og dem er jeg sgu godt tilfreds med.


    http://www.steelseries.com/int…ear-headphone/information


    Dem kan jeg også kun sige god for, de spiller kanon :9xo

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • jeg kan godt nok ikke klare de der øreproppe høretelefoner, jeg bruger dem til min sony ericcson walkman hvis jeg skal med toget el.lign. og jeg er altså ved at blive sindssyg af dem :T Jeg kan bedst lide de gode gamle hørebøffer som sidder uden på øret :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    jeg kan godt nok ikke klare de der øreproppe høretelefoner, jeg bruger dem til min sony ericcson walkman hvis jeg skal med toget el.lign. og jeg er altså ved at blive sindssyg af dem :T Jeg kan bedst lide de gode gamle hørebøffer som sidder uden på øret :D


    Det kan jeg helt sikkert også men dem kan jeg ikke lige have i lommen med telefonen og bruge et par gange om dagen når jeg cykler.


    Der er også en del forskel på de her "propper" dem som følger med til f.eks. telefon er så ringe det er til at brække sig over. Hvor imod man kan købe sig nogle noget bedre. Som f.eks. dem jeg linker til.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy