Valg af mp3-afspiller

  • Jeg leder efter en ny mp3 afspiller.


    Er der nogle som i kan anbefale?


    Nogle få krav:


    min 1GB
    låsbar taster også når den er slukket.
    MAX PRIS: 1000kr Men meget gerne billigere.



    Har tidligere haft en Creative MuVo TX 512MB. Den virkede også fint men kunne ikke låse tasterne når den var slukket. Så ofte var der ingen strøm på den når man skulle bruge den. Da den tændte når den lå i lommen eller tasken.

  • Jeg kan ihvertfald anbefale Ipod, jeg er blevet utroligt positivt overrasket over funktionaliteten og brugervenligheden af menuerne.
    Det er sgu lækkert at have alle 18 sæsoner af simpsons på pod´en når man sidder og venter på en kedelig station eller er ude og køre :)


    Og så er lyden jo helt i top :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Jeg kan ihvertfald anbefale Ipod, jeg er blevet utroligt positivt overrasket over funktionaliteten og brugervenligheden af menuerne.
    Det er sgu lækkert at have alle 18 sæsoner af simpsons på pod´en når man sidder og venter på en kedelig station eller er ude og køre :)


    Og så er lyden jo helt i top :)


    Men så tror jeg også budgettet er overskredet en gang eller 3 ?


    Anyhow, har du haft kig på Sony?


    Selv har jeg en NW-E505, som efterhånden har over 2 år på bagen.


    Kiggede derfor på, hvad Sony tilbyder idag, og kom frem til sådan en NW-E016, som har 4GB plads. Den fåes også med mindre plads og sandsynligvis derfor også en pris, som er mere overkommelig.


    Jeg tør dog ikke lige sige, hvordan det er med låsningen af tasterne på denne afspiller, men det er der i hvertfald på min NW-W505, så mon ikke det også findes i denne nyere model.


    En funktion som iøvrigt kan være handy er opladningen. Det er nemlig muligt at oplade den til 3 timers afspilning på sølle 3 minutter. Den nye version ser umiddelbart ud til at være på størrelse med et usb-memory-stik, om end lidt større.


  • Ikke hvis han køber en shuffle eller en nano fra sidste år, de koster fra 500 til 1000,-

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Ikke hvis han køber en shuffle eller en nano fra sidste år, de koster fra 500 til 1000,-


    Og hvordan vil du se Simpsons på en Shuffle? ;) Nano 2. gen. er nu heller ikke just en afspiller jeg vil se Simpsons på, det kan også blive småt nok.


    Det ændrer ikke på, at en iPod er en dejlig maskine, det var bare det du skrev der ikke helt hang sammen med budgettet ;)

  • Det var også mig der udtrykte mig så det kunne misforståes.


    Det jeg mente var at man sagtens kan få en Ipod (kun for funktionaliteten og designets skyld) inden for budgettet der er nævnt her, men det er korrekt at hvis man skal ha en Ipod der afspiller video så er budgettet ca 500 mere :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr