Originally posted by gomerpyle
når nu det blev ASUS for dig Bauner, tror jeg du har gjort et godt valg hvis det er rigtigt hvad DEVIL siger med at det kun er MSI/Creative der "biiiiiiizzzz'er". Det var ikke til at holde ud at høre på.
Bauner vender du tilbage med oc resultat ???
Det er i hvert fald billigt med de kr. 2.100 for et ASUS 5900
Skal jeg nok når jeg også lige finder ud af, hvilke RAM jeg skal have købt. Hjælper ikke meget med et godt gfx og så de her skod-RAM. De kan ikke OC 1MHz....
Mac Pro / 2*Xeon E5472 / 22GB DDR2 800MHz [ECC]
2*HP 23xi / eVGA GTX 570 / Airport Extreme / Bluetooth
2*180GB Intel 330 [RAID 0] / 2TB Barracuda Green
Logitech Solar K750 @ Magic Mouse / JBL Creature II
Originally posted by jurban
Nu er jeg som sagt selv tilhænger af ATI, men jeg er da spændt på at se hvor meget bedre GeforceFX bliver når den nye directX kommer! Hvis det holder det de siger, så får ATI jo nok småproblemer..
Hjælper den nye DX så ikk også på ati kort???
Tror at nvidia brugere bliver glade... Men 60%... Det noget fis...
Så er der da noget galt med dit kort, eller ogs' har du OC'et det for vildt..! Mit 9800Pro siger ikke én lyd.
Såååå... tror du ikke fejlen sidder 40cm fra skærmen....
Kort sagt... Geforce SUCKS, Radeon Don't....
er enig i, at radeon kortene stort set ikke siger noget, men det bliver ikke påvirket af oc, da der ikke er nogen temp. føler på (gælder ikke XT)...
Originally posted by Wolf_of_dk
ville altid tage nVidia men sådan er jeg :]
Vil oz altid vælge Nvidia... regner da os med at deres næste generation kommer til at gøre det endnu bedre... og så bliver det sikkert oz bedre med noget ordentlig directx...
hælder mest til Radeon , men det er sgu mere en smags sag en noget rent praktisk , er lidt ligeglad om det larmer lige nu , da min comp lyder som kastrup lufthavn i myldretiden grundet jeg har "pint" min gamle p3 cpu lidt , så har været tvunget til at sætte nogle extra kølere ind i case.
Nu er jeg som sagt selv tilhænger af ATI, men jeg er da spændt på at se hvor meget bedre GeforceFX bliver når den nye directX kommer! Hvis det holder det de siger, så får ATI jo nok småproblemer..
Hjælper den nye DX så ikk også på ati kort???
Tror at nvidia brugere bliver glade... Men 60%... Det noget fis...
De har ikke snakket om at DX hjælper på ATI, men jeg håber da på samme resultat som de er kommet frem til med Nvidia... Og om det er rigtigt eller ej, det skal jeg da ikke kunne sige... Der må jo være en eller anden grund til at de skriver det.. Nu må vi se..
MB: Asus P6T Deluxe V2, CPU: I7 920@3.95, Ram: 3x2Gb Corsair Dominator PC16000
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: HIS ATI 5970, Lyd: Creative X-Fi Elite Pro
HDD: 1x Intel X25M 80Gb + et bundt andre små-diske