Erfaringer med Logitech MX518

  • Rigtig god mus, har selv haft razer, microsoft habu,intelli mouse 3.0, mx 500 men jeg har valgt at smide mine penge efter en mx 518. Jeg syntes at den ligger rigtig godt i hånden. Og jeg beholder denne mus, så længe den lever :crazyeyes:

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Havde den i en lang periode og var super glad for den. Købte en G5 Refresh og vil på ingen måde skifte tilbage igen :))


    G5 er mere præcis, lidt tungere og mere stabil. Fysisk ligner de hinanden rigtig meget.

  • Jeg brød mig aldrig rigtig om Mx518 syntes den virkede en smule plastik agtig og jeg kunne ikke rigtig have min hånd behageligt på den... Har selv en Microsoft habu som er det bedste jeg har haft indtil videre...

  • Det kan du roligt gøre.. Det er et rigtigt godt køb til prisen. Jeg bruger den på min gamle aluminiums-steelpad, og har også brugt den på Qck. Det fungerer uden problemer, og den medfølgende software giver godt med konfigurationsmuligheder i forhold til f.eks. min mx500. Jeg synes også det er rart at den er rimelig let. Jeg synes også godt om designet, bl.a. god idé med at lade højre og venstre musetast gå ud i ét med resten af musen. Det får den til at virke mere robust synes jeg.

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Jeg havde den på min tidligere arbejdsplads, hvor jeg var ganske tilfreds med musen.


    Brugte den dog ikke til andet en kontorarbejde, men det var jævnligt ting som Photoshop mv.

  • Har tidligere brugt mx500 som jeg elskede, og skiftede så for et par år siden til mx518 hvilket jeg ikke har fortrudt og kommer aldrig til det.


    Den er IMO bedre end G5 da jeg virkelig ikke kan vende mig til at mangle en "fremad" knap på siden. Desuden er den lettere end G5 og bedre at holde ved...Bryder mig ikke om overfladen på G5.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • jeg købte min MX518 da den kom ud i tidernes morgen herhjemme har elsket den lige siden. Kan godt være den er for plastik argtigt for mange men jeg bruger den hele tiden os til skyde spil som CS jeg har ik installeret driveren men min husker selv dpi installeringerne når jeg trykker på + og - knappen for cs og windows hvor man styre hovr hurtigt eller hvor langsom den ska køre.


    en af mine venner skiftede fra MX310 til MX518 han havde dog lidt tilvæding istarten da den er anerledes udformet og man selv kunne ændre på dpi m.m. han bruger så Logitech's program til musen.



    hvis i ik mener jeres mus høre de rigtige hz som den ska kan i bruge "Mouse Polling Rate Fix" i XP og sætte den til det.


    Mouse Polling Rate Fix kan hentes her: Mouse Polling Rate Fix.zip


    note: Fix your rates from the standard 128 hz, to what ever your mouse can use

  • Jeg har selv en razer copperhead og en MX518 på mine pcer, og foretrækker MX518 til hver en tid razer har været en blandet oplevelse, da de leverer musen med noget crap software, udover det er ledningen på copperhead utrolig skrøbelig, hvis du er uheldig som jeg var så ender du med en mus der slukker og tænder en gang i mellem. :(


    har haft min MX 518 siden den kom ud, den funker stadig uden problemer.