Ny Ekstern HDD..

  • Hey !


    Har fornyligt spurgt om henad det samme, men det var til min kæreste og vil egentlig også godt have en selv.. Dog har jeg lidt nogle andre krav her


    * - Den skal mindst have 300 gb
    * - Gerne lille
    * - Gerne pæn da den jo skal stå fremme og tage sig godt ud
    * - Hurtig! Har en SATA disk i min computer nu og den må gerne være hurtigere end den..


    Grunden til at den skal være lille er egentlig kun at jeg jeg er hjemme på besøg hos mine forældre hver weekend, hvor jeg har en computer til at stå, så det vil være rart hvis jeg bare kunne tage harddisken med istedet for en hel computer.. :)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet


  • Det er lidt ligegyldigt hvor hurtig selve disken er, da det er forbindelsen fra disk til PC der begrænser dig.
    Jeg bruger selv en WD My Book Pro 500GB og den er pæn hurtig med USB 2.0 - og rigtig hurtig med FW800 @ iMac.
    Om den er pæn, er vel en smagssag


    [Blocked Image: http://www.baunkjaer.dk/billeder/mybook.JPG]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Det er lidt ligegyldigt hvor hurtig selve disken er, da det er forbindelsen fra disk til PC der begrænser dig.
    Jeg bruger selv en WD My Book Pro 500GB og den er pæn hurtig med USB 2.0 - og rigtig hurtig med FW800 @ iMac.
    Om den er pæn, er vel en smagssag


    [Blocked Image: http://www.baunkjaer.dk/billeder/mybook.JPG]


    jeg heller også mest til de eksterne WDs

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Godt for det var faktisk også en WD jeg helst vil have men havde læst de skulle være langsomme.. :boxed:.. Jeg synes nemlig de er pæne at se på.. :)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FonZi
    Godt for det var faktisk også en WD jeg helst vil have men havde læst de skulle være langsomme.. :boxed:.. Jeg synes nemlig de er pæne at se på.. :)


    jeg har selv en Western Digital My Book 250gb i sort 7200rpm & 8mb cache hos mig er den lyn hurtig men tager jeg den om til min kammerat køre den langsomere til at overfør data :rolleyes: