Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 1. oktober 2007, 17:17

hey

jeg skal have en ny effektforstærker til mine 2 Cerwin vega CLS-215 jeg køre med en NAD C162 som forforstærker men mangler en effektforstærker.. hvad ville i vælge?

Intel I7 3930K
Asus Rampage IV extreme
Gainward GTX 680 Phantom x2
Samsung 840 PRO 256 Gb SSD
Corsair Dominator 1866 Mhz 32 gb.
Corsair HX1050 PSU

2

mandag, 1. oktober 2007, 17:25

Hvor meget har du at gøre godt med? = Hvor meget må den koste?

3

mandag, 1. oktober 2007, 17:36

Hej EthO.

min bror har en NAD 218 THX uden ridser og stort set ikke brugt han vil sælge, hvis den kunne have interesse?

Beskrivelse:
Effektforstærker, Nad 218 THX, sort, 200 W, 218 er topmodellen i NAD´s Classic serie effekt-forstærkere med endnu mere power og bedre lydkvalitet. Den er desuden THX-godkendt!

Teknik
2x200 Watt RMS i 8 Ohm
2x660 Watt dynamisk i 2 Ohm
1x700 Watt RMS brokoblet i 8 Ohm
1x1200 Watt dynamisk i 4 Ohm
Dual mono opbygning
Lavtabs Hölmgren ringkernetrafo
Separat strømforsyning til indgangstrinnet

ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
Intel i7 4790K @ 4600Mhz
Galaxy GTX 980 SOC
Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
2x Samsung 840 EVO SSD - 250GB @ Raid 0 + 3TB
Corsair HX1000i - 1000W
Corsair Obsidian 450D
ASUS VG248QE 144 Mhz

4

mandag, 1. oktober 2007, 18:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af dMITIj
Hej EthO.

min bror har en NAD 218 THX uden ridser og stort set ikke brugt han vil sælge, hvis den kunne have interesse?

Beskrivelse:
Effektforstærker, Nad 218 THX, sort, 200 W, 218 er topmodellen i NAD´s Classic serie effekt-forstærkere med endnu mere power og bedre lydkvalitet. Den er desuden THX-godkendt!

Teknik
2x200 Watt RMS i 8 Ohm
2x660 Watt dynamisk i 2 Ohm
1x700 Watt RMS brokoblet i 8 Ohm
1x1200 Watt dynamisk i 4 Ohm
Dual mono opbygning
Lavtabs Hölmgren ringkernetrafo
Separat strømforsyning til indgangstrinnet

har selv kigget på sådan en men nej tak
vil gerne have noget med noget 3-400 watt da højtalerne jo er på 500 watt pr stk.. :)

havde tænkt på en Cerwin Vega A2,6 som smider 2 x 450 watt i 8 Ohm men kan ikke finde den på hifi klubben længere..

PRISEN
ja så længe det ikke er over 10k så kigger jeg da :)

Intel I7 3930K
Asus Rampage IV extreme
Gainward GTX 680 Phantom x2
Samsung 840 PRO 256 Gb SSD
Corsair Dominator 1866 Mhz 32 gb.
Corsair HX1050 PSU

5

mandag, 1. oktober 2007, 19:22

jeg vil da helt klart sige at du skal finde en brugt cerwin vega effektforstærker.
og så brokoble dem. så har du noget der sparker fra sig.

MSI P67-GD80 - Intel Core I7 2600K - Team Xtreme 2400 MHz 2x2 gb - Sapphire HD5870 1GB - Coolermaster Silent Pro 1000 watt - 2x Samsung F1 750 gb i RAID0

Cooling ---> H2O - Dice - Ln2

6

søndag, 14. september 2008, 17:06

Jeg har fundet CV 2.6A på hifiklubbens hjemmeside her http://hifiklubben.dk/produkter/stereo/f…aerker_sort.htm

7

søndag, 14. september 2008, 17:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af Halemus1995
Jeg har fundet CV 2.6A på hifiklubbens hjemmeside her http://hifiklubben.dk/produkter/stereo/f…aerker_sort.htm

Prøv lige og se hvor gammel tråden er mester.. ;) Der er ingen grund til at svarer i så gamle tråde her jo..

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
I7 - 860@4Ghz Corsair H70
Gainward GTX470
Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
Creative SB X-Fi XtremeMusic
OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

Reeven EUROS 120 mm Fan Round-Up

Reeven er en forholdsvis ny producent på markedet. De startede i 2009 og satser på at lave det bedste inden fo
Læs Mere

AMD A8-7600 APU

Så er AMD's seneste A8 APU endt på Tweak.dk redaktionen, og vi vil derfor stolt præsentere jer for vores test
Læs Mere

LC-Power Gaming 930W Kabinet

LC-Power har tilsendt os på Tweak.dk et af deres nye kabinetter i deres Gaming-serie. Dette hvide miditower ka
Læs Mere

Antec ISK310-150 micro tower

Står du og skal til at bygge dig en lille kontorcomputer, eller måske skal der et nyt kabinet til computeren v
Læs Mere

Thermaltake Commander FT Fan Controller

Hvis man har installeret et vildt custom vandloop i sin computer, kan det være ganske nyttigt at være i stand
Læs Mere

Logitech MX Master

Vi skal i denne test tage et kig på Logitechs nye flagskib af en mus ved navn MX Master. Der er tale om en mus
Læs Mere

Gigabyte Z170X-Gaming 7

Vi har denne gang vendt næsen mod Gigabyte, når vi endnu engang kaster os ud i en test af endnu et Z170 bundko
Læs Mere

be quiet! Dark Power Pro 1000 W PSU

Så er Tweak.dk tilbage med endnu en anmeldelse. Denne gang skal vi kigge på et kraftværk af en strømforsyning
Læs Mere

Onsdagen der gik hos Team Tweak på Twitch

Så blev onsdagens stream overstået, og hvis du ikke fik set med, så kan vi her bringe dig det store forkromede
Læs Mere

Nyt smart kabinet fra Lian Li ser dagens lys

Der er ingen tvivl om, at det at bygge småt er det nye sort, og nu er det op til producenterne at finde nye må
Læs Mere

Så er Acers nye Predator 8 gamingtablet officiel

Da vi tidligere på året var i New York for at tage et nærmere kig på Acers nye produkter, var der flere spænde
Læs Mere

Mød ASUS GX700: ASUS' første vandkølede laptop

Bedst som man troede, at fremtidens gaming laptops snart ikke kunne blive vildere, så går ASUS all-in og præse
Læs Mere

ASUSTOR præsenterer verdens første Braswell NAS servere

Så er der nyt fra ASUSTOR, som vi flere gange har kigget på her på redaktionen. De har nemlig lige præsenteret
Læs Mere

Få overblikket over Team Tweaks tirsdagsstream

Tirsdagens stream blev vel overstået, og du kan her få det store forkromede overblik, hvad der skete på vores
Læs Mere

Star Wars Battlefront Beta kommer til oktober

Star Wars Battlefront skulle udkomme den 19. november 2015, men allerede til oktober skulle det for første gan
Læs Mere

Nyt eSport-bettingfirma støttes af Ashton Kutcher

Noget tyder på, at eSport bare bliver større og større, og det er da uden tvivl i den forbindelse, at et nyt e
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.