Problem med ny PC.

  • har du prøvet en anden skærm? kan du starte computeren op? har du sat dine V på RAM rigtig? har du opdateret BIOS eller? har du prøvet med en stang RAM i?

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dMITIj
    har du prøvet en anden skærm? kan du starte computeren op? har du sat dine V på RAM rigtig? har du opdateret BIOS eller? har du prøvet med en stang RAM i?


    PC'en var samlet fra SHG - Har intet ændret, bare installeret OS osv.


    Virker ikke med en anden skærm og jeg har ikke pillet ved volt eller andet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    Har du prøvet at skifte det "defekte" gfx over i den pc som virker så man kunne begynde lidt fejlsøgning om det er et defekt gfx, psu, cpu eller bundkort.


    Det er jeg ikke meget for, men fejlen ligger næsten sikkert på GFX i det der ikke kommer billede ud af DVI porten .. Men er det bare et brændt gfx der skal sendes ind?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups


    det bedste er nok at kontakte shg og høre om du skal sende gfx ind eller hele pc'en, kan du lugte på gfx om det er brændt af ?


    Tror jeg ikke den der.


    Lugter ikke sådan!


    OBS:
    Jeg er begyndt at installere den anden PC da jeg installerede GFX kom følgende frem. Jeg trykkede afbryd men så er den jo ikke installeret, hvad gør jeg?


    Windows XP 64 Bit. Skal jeg så bare finde en anden driver på nettet?

  • Bare tryk continue.


    Prøv et andet gfx inden du undersøger mere.


    Kan være den ikke er samlet rigtigt, ofte er det forde der er noget som kortslutter ens hardware, kan du skilde den ad og ligge det hele på dit bord samlet og klar til start ??? så se om det virker, tager tid.

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet 2 gange, sidst af Meinder ().