Problemer med Logitech MX Revolution

  • For ikke så længe siden købte jeg en mx revolution. Dette er en super fed mus. MEN nogle gange når jeg oplever jeg at musen "fryser" i 2-3 sek. Den reagere overhovedet ikke. Nogle som har været ude for det samme eller har et godt råd??

  • Det eneste jeg har oplevet som måske, måske ikke er det samme er at fobindelsen mellem mus og modtager var dårlig indtil jeg bevægede modtageren tættere på musen, siden har jeg ikke haft problemer.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Min MX Revolution er der slet ingen problemer med, Er glad for min.
    Men det du nævner er præcis det samme som min g7 gjorde,
    Og der havde jeg senderen i mit g15. Så tror ikke det er fordi senderen er for langt væk at den gør det.


    Så det lyder som en ombytter efter min mening. for det er sgu ikke optimalt, Slet ikke når man spiller online spil.

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

    Rettet en gang, sidst af Susperia ().

  • Det har min også gjort. Så købte jeg en G5'er og pakkede skidtet væk.. Nu bruger jeg den på arbejdet uden problemer, så ved ikke hvad der kan afhjælpe det. Måske en total afladning af batteriet?


    Jeg har haft modtageren siddende i min USB hub i min skærm, det var ikke godt tilsyneladende.

  • jeg har haft problem i samme stil med den mus. jeg flyttede senderen op så den sad tætter på musen og ikke bag i computeren. virkede for mig

    Main
    ->Asus Sabertooth P67 - Intel i7 2600K @ 4,5Ghz / H2O<-
    ->16Gb Corsair Vantage CL8 DDR3 1600mHz<-
    ->ASUS GTX570 DirectCU II<-
    ->Corsair Force Series 3 240Gb - 2 x Samsung 750Gb<-
    ->Lian Li PC-B25F - Corsair HX1000W<-
    Laptop ASUS N53SN-SZ174V
    ->Intel i7-2630QM 2,9Ghz<-
    ->8Gb DDR3 1333 MHz<-
    ->NVIDIA GeForce GT 550M<-
    ->SSD Kingston 128Gb - HDD 640 GB<-

  • Hmm problemet kommer oftere og oftere.


    Så jeg har lige skrevet en mail til getmore.dk Så må vi se hvad de siger. Min 14dags returret udløber nemlig også i dag.

  • Har du tetste om det er senderen/Modtageren?

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Har du tetste om det er senderen/Modtageren?


    Ja jeg prøvede at flytte sender tætter på musen. Dette hjælp ikke. Har også prøvet forskellige versioner af setpoint.

  • Hmm har lige fået en mail fra Getmore.


    Fik ikke noget svar på hvordan de synes vi skulle løse dette. Fik bare en mail med hvordan jeg benyttede RMA og deres retur system.


    Hvis jeg vil bruge min returret. Så må varen vel godt være taget i brug eller hvad?? Original emballage har jeg. Der er kun lidt ridser på føderne på musen. Kan jeg så benytte min returret??



    EDIT: Har lige snakket med Getmore. Og der var ingen problemer. Jeg skulle bare sende den retur også fik jeg min penge tilbage. Også oprette en ordre på en G9 i stedet for

  • Jeg syntes så at fordelen KLART opvejer ulemperne ved trådløs gaming.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Jeg syntes så at fordelen KLART opvejer ulemperne ved trådløs gaming.


    Hmm. Hvad er fordelen ved en trådløs mus der hele tiden mister forbindelsen, frem for en mus med ledning der først taber forbindelsen når du hiver stikket ud?


    Og det der med at "jamen så sidder ledningen ikke fast" holder ikke en meter.. Man skal bare lade være med at sætte store tunge ting oven på sin ledning, så er man ligesom ovre det problem.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Jeg syntes så at fordelen KLART opvejer ulemperne ved trådløs gaming.


    Altid rart at der er noget til enhver smag, men jeg kan ikke være mere uenig.


    Jeg syntes ganske enkelt at trådlås er noget værre skrald, og vil altid foretrække en optisk mus med ledning.. Jeg læste en genial dybtegående test af et hav af mus, og kan selvf. ikke finde linket, men smider det når min kammerat kommer på igen. I testen har de testet præcision i diverse maskiner og apperater og testen virker meget seriøs og dybtegående. Her snakker vi selvf. ikke om hvilken der ligger bedst i hånden (Kommer an på din hånd)( eller hvilken mus der glider bedst på en Icepad). Vi snakker facts om selve hardwaren i musen.


    Men kan huske så meget at Razer Deathadder manede ALLE andre mus til jorden pga dens præcicion selv med MEGET hurtige bevægelser (Hvilket må siges at være vigtigt hvis man er tilhænger af f.eks Counter Strike) Den var de andre mus overlegne, på Andenpladsen kom Logitech MX 518. Begge mus er optiske mus med ledning....


    Men selvf. hvis man vil ha en "smart" mus og en mus der let kan gemmes væk er en trådløs at foretrække, jeg foretrækker bare præcicion fremfor det Fancy...

  • Nu vil jeg så sige at det jo ikke er alle der mister forbindelsen, Ja jeg havde præcis det problem der med min g7, Men kender andre som ikke havde det problem.
    Og min MX Revolution har ingen problemer, Og er den bedste trådløse jeg har haft.


    Men ved så ikke lige hvad det er logitech gør forkert, Siden det er samme fejl på flere forskellige af deres mus.

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Susperia
    Nu vil jeg så sige at det jo ikke er alle der mister forbindelsen, Ja jeg havde præcis det problem der med min g7, Men kender andre som ikke havde det problem.
    Og min MX Revolution har ingen problemer, Og er den bedste trådløse jeg har haft.


    Men ved så ikke lige hvad det er logitech gør forkert, Siden det er samme fejl på flere forskellige af deres mus.


    Ved sku ikke hvad det er der går galt. Men det er da super træls at side med en helt ny mus som ikke virker optimalt.


    Sendte den retur i går. Og modtog en G9 i dag. Glæder mig til at komme hjem og få prøvet den ordenligt.