Pc Crasher

  • Ja det kan det sikkert.. hvis du nu fortalte hvordan den crasher, hvad den skriver, og hvordan og hvorledes ? mere info ! :)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FonZi
    Ja det kan det sikkert.. hvis du nu fortalte hvordan den crasher, hvad den skriver, og hvordan og hvorledes ? mere info ! :)


    nårh ja selvfølgelig.. PC'en går bare i sort lige pludselig og genstarter, andre gange kommer der blå skærm - Hvad der står på den blå skræm ved jeg ikke, men det er til at finde ud af.. Og som sagt er der ikke noget mønster i crashne - han kan spille i 3 timer uden crash, hvor andre gange sidder han bare og surfer på nettet, hvor den så crasher..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Green


    nårh ja selvfølgelig.. PC'en går bare i sort lige pludselig og genstarter, andre gange kommer der blå skærm - Hvad der står på den blå skræm ved jeg ikke, men det er til at finde ud af.. Og som sagt er der ikke noget mønster i crashne - han kan spille i 3 timer uden crash, hvor andre gange sidder han bare og surfer på nettet, hvor den så crasher..


    en af mine venner havde præcist samme problem faktisk.. vi skiftede næsten alt og det endte med at da vi skiftede bundkortet stoppede det.. Men kan du ikke gøre følgende til at starte med.. Højreklik på denne computer -> egenskaber -> fanen Avanceret -> klik Indstillinger under Start og Genoprettelse og derefter fjern fluebenet i 'Genstart Automatisk'.. Nu skulle hans computer gerne blive på den blå skærm uden at genstarte, når den crasher.. Også skriver du selvfølgelig lige ned hvad der står på den blå skærm og smider det herind.. :)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

    Rettet en gang, sidst af FonZi ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FonZi


    en af mine venner havde præcist samme problem faktisk.. vi skiftede næsten alt og det endte med at da vi skiftede bundkortet stoppede det.. Men kan du ikke gøre følgende til at starte med.. Højreklik på denne computer -> egenskaber -> fanen Avanceret -> klik Indstillinger under Start og Genoprettelse og derefter fjern fluebenet i 'Genstart Automatisk'.. Nu skulle hans computer gerne blive på den blå skærm uden at genstarte, når den crasher.. Også skriver du selvfølgelig lige ned hvad der står på den blå skærm og smider det herind.. :)


    Jeg har også en mistanke til bundkortet.. men det skal jeg nok lige få gjort, så smider jeg den blå skærm herind.. Foreløbig tak :)


    Green