Overføre billeder fra mobilen

  • God aften folkens


    Jeg har efterhånden haft min mobil i et par år, en samsung E330, og jeg har aldrig fundet ud af hvordan (hvis det er muligt) jeg overfører billeder fra den til computeren.
    Det er meget muligt at det står i min manual, men den har jeg jo som det rodehoved jeg nu er, gemt et sjovt sted som jeg selvfølgelig ikke kan huske.


    Regner selvfølgelig med at jeg skal bruge et kabel eller noget i den boldgade, men jeg har kort sagt ingen forstand på den slags, men det er der jo heldigvis andre herinde der har :)


    Har forsøgt at sende filen til min mail, men der kommer ikke rigtig noget frem, uheldigvis - og der må bestemt være en nemmere måde at gøre det på.
    Nogle som ved hvordan jeg kan gøre dette?


    På forhånd tak, og fortsat god aften til jer alle ;)

  • hej


    er der hukommelseskort i sådan en samsung? for så kunne du bare bruge en kortlæser(men det har du nok selv regnet ud :finger:)

    I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bjarneboll
    hej


    er der hukommelseskort i sådan en samsung? for så kunne du bare bruge en kortlæser(men det har du nok selv regnet ud :finger:)


    Det er der ikke.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bjarneboll
    hej


    er der hukommelseskort i sådan en samsung? for så kunne du bare bruge en kortlæser(men det har du nok selv regnet ud :finger:)


    Som Don Jabbe selv siger, så er der desværre ingen kortlæser i :(

  • på mange mobiler er der en IR port (infrarødt lys) og tilsvarende findes på de fleste bærbare. Hvis det er tilfældet kan du nemt overføre via dette. Bruger det selv med en nokia E50 og en T42 (som ikke har BT).


    /ask

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    på mange mobiler er der en IR port (infrarødt lys) og tilsvarende findes på de fleste bærbare. Hvis det er tilfældet kan du nemt overføre via dette. Bruger det selv med en nokia E50 og en T42 (som ikke har BT).


    /ask


    Jeg har lige fundet manualen og læst den lidt igennem, og det ser desværre ud til at der heller ikke er infrarødt lys :(
    Tror bare jeg køber et kabel til at overføre filer, nogen idé om hvor meget sådan en sjover koster?