Forslag til ny mobil

  • Jeg vil gerne prøve en anden mobil, men kender ikke så meget til hvad der er på markedet.


    Jeg har TeliaXpress og ejer pt en Sony E 810 og vil gerne lade den indgå i en byttehandel med Telia.
    Hvad kunne der være interessant i fornyelse. Budgettet skal ikke over 299kr


    Mangler I informationer ?

  • Måske Motorola Z8 ? Ved ikke hvad den koster.
    Den er ellers super fed! Med Symbian OS - og meget mere ;)


    [Blocked Image: http://www.mad4mobilephones.com/images/motorola-rizr-z8.jpg]

  • også ved at være tid for mig til at få en ny (3G) mobil, men desværre ønsker jeg radio, mp3 (helst memorystick duo) afspiller, klaptlf (da de er mere solide, og jeg er hård ved dem) rimeligt kamera og helst en sony ericsson, da det er den eneste jeg ikke har haft bøvl med endnu....nokia er imo lidt for popsmart og ikke holdbare nok generelt....men det nærmeste der opfylder mine krav er vidst den nye nokia thingy.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • jeg har næsten lige købt en nokia 6300 det er også en lækker telefon :clap:

    I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

  • Jeg har aldrig været så glad for en telefon som jeg er for min SE W850i - en telefon som der næsten ikke er nogen der har, det syntes jeg egentlig er synd for den har super 2MP kamera, lækker integration med WMP 11 til overførsel af WMA og MP3, MS Duo op til 4GB, BT, iR, 3G, GPRS you name it!


    Bedst af alt - jeg har ikke oplevet nogen fejl med den!
    -andet end den ikke kan lide fugtige regnvåde lommer, så slukker den og er ret svær at tænde igen (men det står jo også i manualen at man skal holde den fra vand...)


    Jeg har tidligere haft Nokia, Samsung, Motorola - og nu SE, klart dem jeg skal have igen!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Kunne det være noget med sådan en her?


    Sony Ericsson W880i Sort m/ Xpress 2.0 – 299 kr.


    Ps. totalt ringe hjemmeside Telia har sig :pokey:


    Ja, enig med hjemmesiden. Opgav at kigge på den af bar irritation!


    Kan se der står Xpress 2.0 og jeg har "bare" Xpress

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum


    Ja, enig med hjemmesiden. Opgav at kigge på den af bar irritation!


    Kan se der står Xpress 2.0 og jeg har "bare" Xpress


    Ja okay, ellers virker den som en herlig mobil. Har den dog ikke, men har tjekket det ud nogle gange i nogle butikker.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dB1
    Jeg har aldrig været så glad for en telefon som jeg er for min SE W850i - en telefon som der næsten ikke er nogen der har, det syntes jeg egentlig er synd for den har super 2MP kamera, lækker integration med WMP 11 til overførsel af WMA og MP3, MS Duo op til 4GB, BT, iR, 3G, GPRS you name it!


    Bedst af alt - jeg har ikke oplevet nogen fejl med den!
    -andet end den ikke kan lide fugtige regnvåde lommer, så slukker den og er ret svær at tænde igen (men det står jo også i manualen at man skal holde den fra vand...)


    Jeg har tidligere haft Nokia, Samsung, Motorola - og nu SE, klart dem jeg skal have igen!


    GSMarena nævner, at navigations tasterne på mobilen er ubehageligt.. Er det noget du kan bekræfte eller fortælle lidt om ?


    Hvordan er den at skrive beskeder på?

  • Hvis ikke du vil skifte abonnement, så får du svært ved at finde en mobil til den pris, medmindre du kan finde et godt tilbud i en fysisk butik.


    Umiddelbart ser det ud til, at Express ikke er det Telia vil satse på fremover, så måske du skal benytte lejligheden til at skifte, du kan jo nemt få dit nummer med dig, hvad enten du vælger Telia igen, eller et helt andet teleselskab.


    Derudover, så er 299 kr. for en telefon ikke meget, når der er tale om et billigt abonnement. Skal man have en nyere mobiltelefon, så kan det godt lade sig gøre for de 299 kr, men så er du bundet af et noget større minimumsforbrug i de efterfølgende 6 måneder.


    Endelig, hvis du vil bytte din mobil, så foregår det jo alligevel i en fysisk forretning da jeg umiddelbart ikke er stødt på Byt-til-nyt online, så måske du skal tage forbi og se hvad de har der passer til dit budget, og så spørge om hjælp bagefter - det er bare et forslag ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Det er et spørgsmål om tilvænning. Jeg har ikke nogen problemer, men er så heller ikke den helt store SMS-bruger.


    Fair nok. :)


    Tror bare jeg beholder den her T610, indtil W910 kommer.. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dB1
    Jeg har aldrig været så glad for en telefon som jeg er for min SE W850i - en telefon som der næsten ikke er nogen der har, det syntes jeg egentlig er synd for den har super 2MP kamera, lækker integration med WMP 11 til overførsel af WMA og MP3, MS Duo op til 4GB, BT, iR, 3G, GPRS you name it!


    Bedst af alt - jeg har ikke oplevet nogen fejl med den!
    -andet end den ikke kan lide fugtige regnvåde lommer, så slukker den og er ret svær at tænde igen (men det står jo også i manualen at man skal holde den fra vand...)


    Jeg har tidligere haft Nokia, Samsung, Motorola - og nu SE, klart dem jeg skal have igen!


    ENIG, total lækker musik mobil, med fornuftigt kamera. En rigtig lækker slider telefon, som bare funker. Mistede dog min på Bakken :boxed: Men var ikke i tvivl om at jeg ville have den igen. Har også undret mig over at den ikke er mere udbredt, for den burde være et sikkert hit. Måske det er fordi den er en smule "tyk" Men kan kun sige at man bør tjekke den, hvis den da ikker er ved at udgå.

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick