Kan denne bærbar trække nogen spil/vista?

  • Havde tænkt mig at købe en relativ billig bærbar til skolen, men kunne også være fedt hvis den kunne trække f.eks. WoW.
    Her er dens specifikationer:


    Vega L51H Best Buy - Uden Styresystem (Windows)


    Intel Celeron M410 1.5 GHz
    15.4" TFT Widescreen
    - Crystal Clear Skærm
    60GB Harddisk SATA 5400RPM
    1024MB DDR 2 RAM
    ATI Radeon Xpress M200
    DVD RW DUAL Brænder
    Trådløs netkort 54Mbit
    Uden Styresystem (Windows)


    Til 3500,-


    Kan den overhovedet køre vista eller noget?


  • Av.. Er sgu da pænt billigt for sådan en bærbar?
    Den er blevet anmeldt på laptopworld.dk, og de faktisk ganske positive ting om den!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Exxon ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Flipperfin
    Hmm ok den skal nemlig helst kunne køre WoW f.eks.
    Hvis i kender en god bærbar der er lille og som kan køre nogle spil til en pris omkring 5k må i gerne sige til ;)


    Så kan du måske finde en BMW til mig for 15-20k ? :D


    Tror desværre du skal lidt højere op, desværre.

  • Den koster godt nok liiidt mere.. Men her har du noget af det nyeste inden for bærbar teknologi... Jeg køber den selv når det blir d. 1/10 :D:D


    http://www.idealo.de/preisverg…-ms-00163a1-sku1-msi.html


    Men den bærbar skulle jeg mene at wow kører rimelig flydende i alle opløsning med max eyecandy.. Hvis man ellers kan sige det om wow... :P

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

    Rettet en gang, sidst af xdream ().

  • Du kan godt køre wow på den i 800x600 med alt på low...hvis det er det du vil? :D


    EDIT: Min fætter har en bærbar med Sempron 3500+, 512 ram og et VIA Chrome something something og han kan godt køre wow i ovennævnte konfiguration!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog
    Du kan godt køre wow på den i 800x600 med alt på low...hvis det er det du vil? :D


    ja det skulle jeg også mene, har selv en Dell 630 1 gig ram Core Duo og Intel GMA 950 den trækker da WoW og Warcraft 3, Red Faction, Cs, worms osv..

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe


  • GeForce 8600M GT er noget af det kraftigste man kan få i bærbare i dag.. Med mindre man vil ha' en Alienware selvfølgelig.. Så har de sikkert både SLi og meget mere.. Men ja GeForce 8600M GT er rimelig kraftigt, og burde uden problemer kunne trække WoW i hvilken som helst opløsning ;)

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.


  • Hvor svært kan det være at kikke på den liste?


    Grafikkortene er ordnet efter hvor kraftige de er. De kraftigste står øverst.
    Ude til højre kan du se resultater for hvert kort for de forskellige version af 3DMark - jo højere score jo bedre.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream


    GeForce 8600M GT er noget af det kraftigste man kan få i bærbare i dag.. Med mindre man vil ha' en Alienware selvfølgelig.. Så har de sikkert både SLi og meget mere.. Men ja GeForce 8600M GT er rimelig kraftigt, og burde uden problemer kunne trække WoW i hvilken som helst opløsning ;)



    Ok i så fald tror jeg at jeg har fundet min bærbar :>