Hvilken mus?

  • Ja da min gamle G5 ikke rigtig kan mere. Så skal jeg have en nu mus. Havde bestilt en G9 men kan desværre ikke venter længere da G5'en er helt død nu.


    Hvilken mus kan i anbefale??


    Den den skal bruges til er følgende:


    Alm brug. (nettet, word osv)
    Billedebehandlig (Photoshop)
    Spil (WOW, BF2, CS:S, SWAT4)


    Har i nogle gode forslag/råd til valg af mus??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af recruit


    tak for dit forslag. Vil helt klart prøve at se lidt nærmere på den


    Razer Deathadder uden tvivl...


    Har haft følgende Mus:


    MX 510
    MX 518
    G5
    MS 3.0 Gammel version
    MS 3.0 Ny version
    MS 4.0


    Og nu Razer Deathadder.


    Den ligger fantastisk i hånden og er meget behagelig at holde ved (Overfladen) Dejligt Scrollhjul (Hvilket man LANGT fra kan sige om MS 3.0`s) Kører fantastisk på en QcK heavy med Hyperglides under... :9xo

  • De 3 mus som jeg hælder mest til er følgende:


    Razer DeathAdder
    Razer CopperHead
    Logitech MX Revolution


    Og ja jeg ved godt at det er 3 meget forskellige mus. Men hvilken tror i at der bedst opfylder mine krav?


    Musen skal bruges sammen med en Nova Winner

  • Razer Deathadder ! :9xo


    Har altid været fanboy af logitech's muse som MX510 og deres seneste G serie...


    Men må sige at Deathadder har vundet sin plads på min Func F30.R, efter jeg modtog denne for godt 3 måneder siden. Ligger simpelthen bedre i "min" hånd end Logitechs gør, samt nemmere håndtering af begge "tommelfinger knapper"..


    --

  • ligger den razer ikke så godt i hånden så snup en microsoft/razer HABU ....teknik fra razer og ergonomi fra ms, det er en god kombination.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.


  • Må være en smags sag som er op til dig... største forskel må vel næsten ligge i udseenet. Begge er gode mus som begge vil kunne opfylde dine krav...


    En hardcore gamer ville dog nok holde sig fra det trådløse :)


    Har ikke selv haft Logitech MX Revolution i hånden så skal ikke kunne udtale mig om den. Men har som sagt kun godt at sige om Razers Deathadder...

  • Ville klart vælge den logitech. Har aldrig kunne klare razer og deres rod i kvaliteten. Der er alt for meget bøvl med deres produkter, har set det et utal af gange.


    Har set spillere der er sponsoreret af dem have to mus sat til og en til at holde øje. Så spillede de med ms3.0 medmindre der kom en fra razer forbi så skiftede de.


    Så jeg vil sige alt andet end razer produkt :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Prøver sku at bestille Logitech MX Revolution så må vi se hvad det er for noget...


    Dog synes jeg ikke at jeg kan se noget om hvor længe den kan holde strøm.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Ville klart vælge den logitech. Har aldrig kunne klare razer og deres rod i kvaliteten. Der er alt for meget bøvl med deres produkter, har set det et utal af gange.


    Har set spillere der er sponsoreret af dem have to mus sat til og en til at holde øje. Så spillede de med ms3.0 medmindre der kom en fra razer forbi så skiftede de.


    Så jeg vil sige alt andet end razer produkt :)


    jeg har det lige omvendt jeg hader MS produkter på grund af kvaliteten, syntes det er noget rasle rasle skrammel :crazyeyes:


    Og jeg er ikke Razer fan kun fordi at Habu ligger godt i hånden at jeg bruge Razer/MS...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    jeg har det lige omvendt jeg hader MS produkter på grund af kvaliteten, syntes det er noget rasle rasle skrammel :crazyeyes:


    Og jeg er ikke Razer fan kun fordi at Habu ligger godt i hånden at jeg bruge Razer/MS...


    Tjaa jeg har stadig min MS3.0 som er købt indenfor en uge da de kom første gang og den fungere stadig fint så det holder sgu godt :)


    Tilgengæld har jeg set folk bruge 3 razer mus på lan på 3 dage det er sgu ikke godt imo :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_


    Tjaa jeg har stadig min MS3.0 som er købt indenfor en uge da de kom første gang og den fungere stadig fint så det holder sgu godt :)


    Tilgengæld har jeg set folk bruge 3 razer mus på lan på 3 dage det er sgu ikke godt imo :)


    Hehe jeg kan ikke selv fordrag Copperhead fx men syntes rigtig godt om MS/razer kombinationen, men det er sjovt hver gang der er en snak om mus etc. så skal vi diskutere MS / Razer :D :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af recruit
    Prøver sku at bestille Logitech MX Revolution så må vi se hvad det er for noget...


    Dog synes jeg ikke at jeg kan se noget om hvor længe den kan holde strøm.


    Det kan jeg hjælpe dig med, Og det er ca en uges tid, Hvor min g7 var en dag.
    Jeg kan da også lige finde min winner frem, For at se hvordan de passer sammen.


    Edit: jeg kan ikke lide den på, Men har heller aldrig kunne lide den nova winner.
    Bruger pt en Raptor-gaming, Og den er rigtig fed til Revolution.

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

    Rettet en gang, sidst af Susperia ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af recruit
    Prøver sku at bestille Logitech MX Revolution så må vi se hvad det er for noget...


    Dog synes jeg ikke at jeg kan se noget om hvor længe den kan holde strøm.


    En af mine venner har logitech musen og må sige at jeg ikke er særlig positiv overfor den.
    Det er en kanon mus hvis det er til office brug, men jeg kunne godt nok ikke lide at spille med den..
    Han har også en Razer Copperhead som mig nu, og bruger sin logitech til skolebrug, men det er vel selvfølgelig en smagssag :)

    - Core 2 Duo E6600 - Coolermaster V8
    - Asus P5K-E Wifi/AP - P35
    - Corsair XMS2-6400 - 4x1 Gb
    - Sapphire Radeon HD4850 - Standard Cooled
    - WD Raptor 36Gb - WD Caviar 320Gb
    - Antec p182 - Corsair HX520W
    - Samsung Syncmaster 2232BW
    - Logitech G15 - Razer Mamba

  • hmm kan ikke genkende det med den dårlige kvalitet hos razer, jeg har razer coppperhead og er ovenud tilfreds.
    Jeg spiller imellem 10 og 15 timer om ugen (cod2) og den har aldrig svigtet mig og jeg syntes at den rammer det jeg peger på :D

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR