Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 2. september 2007, 13:45

Hej alle sammen.

nu er det vist på tide jeg skal have et sæt nye ram klodser.

har kigget lidt på de her ram.

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=244223

er de gode eller er der nogle andre man skal kigge på istedet.

2

søndag, 2. september 2007, 14:08

Hvis du skal oc så har jeg ikke hørt andet end godt om dem, men vil dog sige at hvis du ikke skal oc kan du bare nøjes med nogle value ram eller lignende.

Og til sidst du linker til de gamle Cellshock ram hvilket er dem du skal vælge KØB IKKE v2 MED ELPIDA CHIPS!!!

3

søndag, 2. september 2007, 14:10

har godt hørt man ikk skal købe dem der hedder v2.

men havde regnet med at skulle oc dem på et tidspunkt.

så tror nok det bliver dem så. vis jeg ikk finde nogle andre.

4

søndag, 2. september 2007, 14:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
har godt hørt man ikk skal købe dem der hedder v2.

men havde regnet med at skulle oc dem på et tidspunkt.

så tror nok det bliver dem så. vis jeg ikk finde nogle andre.

Nu kan man jo være uheldig og få nogen der ikke oc'er ret godt, men har faktisk ikke hørt om nogen hvor Cellshock har skuffet... Men tror ikke det bliver meget bedre, i hvert fald bliver det ikke billigere. Så skal man købe nogen Corsair eller lignende XMS2 og håbe at få nogen med nogle ordentlige chips på, men held og lykke ;)

Det lykkedes dog for mig :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.