Q6700 eller E6850?

  • Hej Tweakers!
    Jeg skal have fundet en CPU til mit Asus PK5-E, men er i tvivl om hvilken passer bedst til mit behov??
    Jeg sidder næsten ALTID med flere ting på en gang, fx Photoshop, WINrar, musikafspiller, internet osv..
    Vil gerne have muligheden for at brænde og unrar på samme tid!
    Hvilken CPU vil passe mig bedst og hvis i har andre bud på processorer er de også meget velkomne!


    Mvh. AnarKi


  • Du siger du arbejder med Winrar Photoshop etc. etc. og du arbejder tit med flere ting af gangen vil jeg umiddelbart sige du skulle vælge en Quad Core men om du vil købe en Q6700 er jo op til dig jeg ville vælge en Q6600 og så oc den bare en smule eller meget :D

  • har godt lagt mærke til Q6600, men har aldrig prøvet at OC før..
    men nu du siger at OC lidt, vil det så sige at det slet ikke kan betale sig at købe en Q6700? Den er jo alligevel næsten dobbelt så dyr!
    Får man meget mere ud Q6700 i forhold til Q6600 uden OC? Fordi hvis det er minimalt så vælger jeg helt sikkert Q6600!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AnarKi
    har godt lagt mærke til Q6600, men har aldrig prøvet at OC før..
    men nu du siger at OC lidt, vil det så sige at det slet ikke kan betale sig at købe en Q6700? Den er jo alligevel næsten dobbelt så dyr!
    Får man meget mere ud Q6700 i forhold til Q6600 uden OC? Fordi hvis det er minimalt så vælger jeg helt sikkert Q6600!!!


    syntes ikke det er pengene værd og købe en Q6700,